Dubbelpost silverfisken11 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silverfisken11

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Ninjaxx#6996

Ange ditt födelsedatum 8 November 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ju göra mer en bara vara en medlem på den här server jag vill skapa fler spelare på den här server jag skulle göra så mycket jag kan.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag skulle göra mitt jobb inte bara lalla med jobbet jag skulle ta intervjuer bara godkänna dom som kan reglerna och skriva så många och läsa ansökningar här på forumet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dom med respekt vissa hänsyn och vara trevlig dessutom förklara frågor som dom inte förstår.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja öka fler spelare och medlemmar på server så man kan få en större unive familj och skapa många fler ansökningar och roller.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? dom ska kunna grundfrågorna och reglerna och ska kunna svara bra förklara och bara kunna en viss del typ kan dom inte dom flest reglerna skulle dom bli nekade och om dom kan ska dom bli godkända såklart.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att göra mitt jobb bra göra det noggrant och inte lalla med ens uppgift. Jag skulle ta så många intervjuer som möjligt och göra mitt jobb så bra som möjligt.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 14:00 till 16:00 Tisdag 15:00 Till 19:00 Onsdag 14:00 till 18:00 Torsdag 15:00 Till 17:00 Fredag 14:00 Till 22:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka