Ej Antagen SilverFangMedia | Chef-jobb ansökan | Mekonomen / E27

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SilverFangMedia

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Joakim Atterfalk

Vad är ditt användarnamn på discord? silverfang4759

Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2000

När fick du medlemskap på Unive? 2025-10-23

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har inga tidigare erfarenheter om och vara chef men jag är villig och lära mig och utveklas som chef och samtigt stötta min grupp på meko för jag ser de som familj och familjen håller ihop och de gör att meko kan drivas betydligt längre än vad vi redan uppnått

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? min framtids plan med meko är att vi som är anstälda ska jobba mer som team att få in atiktva och drivna personer så att kunder får ett så positivt intryck av oss som möjligt och att vi som grupp avlastar varandra med gemna mellenrum så ingen blir utmattad för de är väldigt lätt i en stressig miljö som meko kan vara vissa dagar men jag tror med rätt support och stöd kan vi driva detta hela vägen och meko kommer bli stans bästa verkstad

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag är sjuksriven på grund av mina diagnoser jag lever med och klarar inte vanligt jobb där av jag är aktiv varända dag från att jag vaknar till sent på kvällen/natten och lagar och vägleder gruppen när de har frågor gällande jobbet och så är tanken på att det ska forstätta vara även om jag blir chef då jag brinner för meko och folket som är runt om kring oss

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta den, innan din roll dras automatiskt, Lycka till.
Svara inte på detta meddelande med verken text eller reaktion, Tack.

Mvh, E27

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka