Accepterad SilverEric | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SilverEric

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? SilverEric4161

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Berätta om din karaktär. År 1980 föddes en lite pojke som hette Chris, år 1995 när Chris var 15 år gammal så attackerades hennes land Iran av Ryssland så hon och hennes mamma fick fly landet å dom lyckades, 1 månade senare kom dom till Sverige och till staden Unive där dom hade tänkt skaffa sig ett bättre liv. år 2000 när dom hade fått ett bättre liv så bestämde sig Chris att flytta hemifrån och skaffa sig sitt dröm yrke som bilmekaniker, det var för att innan hennes land attackerades av Ryssland så jobbade både mamman och pappan som bilmekaniker dom hade en egen bilverkstad, men när Ryssarna kom så var dom tvungna att fly landet, men pappan blev fångad av Ryssarna, därför vill Chris göra sin pappa stolt så därför valde hon att utbilda sig till mekaniker. Sen när han var 25 år så bestämde han sig för att flytta hemifrån, men när han hade flyttat hemifrån så hamnade han på glid han började dricka alkohol och umgås med kriminella trots att han mamma hade sagt åt honom att vara försiktig för att umgås med fel människor, och vid 30 års ålder så hade han kriminalitet som jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska anmäla folk om dom gör fel, jag kan bidra med bra RP, kan komma med idéer till att förbättra RPn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska Rpa så att båda har lika stor chans att vinna scenariot, och att inte bara spela för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? till exempel, RDM, vad det betyder är att jag dödar någon utan anledning, VDM är att man bara kör över någon för att döda personen, copbait är att man kör olagliga saker bara för att locka till sig polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på andra serverar där jag både har spelat som kriminell, polis, mekaniker.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har letat efter en seriös server med många spelare, jag är hjälpsam, trevlig, snäll.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka