Nekad silveraxe | Polismyndigheten Ansökan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

silveraxe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 Oktober 2006

Vad heter du på discord? silveraxe_#0339

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 169

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 till 3 om dagen

Hur ofta kommer du vara inne? Kanske 4 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 169

Vad heter du? Karl Andreasson

Hur gammal är du? 20

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? Ända sedan sedan jag var barn har jag varit intresserad av polis. Detta har gjort att jag har kollat väldigt mycket på polis videos på Youtube som har gjort att jag har lärt mig väldigt mycket. Och för jag vill hjälpa allmänheten och se till så att multistaden är en bra plats utan brott och missbrukare

Varför ska just du bli anställd? Jag jobbar ej för pengar utan för jag är riktigt bra inom polisen har varit polis på ett flertal andra servrar

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) 1. Kan ta kritik och kan hålla bilen upprätt när jag kör en biljakt eller ifall det är ett rån då man måste åka prio 1.
2. Har bra radiodisceplin och kan ta order.
3. Är dock svag när det är ett hot mot ett barn

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Ja jag har spelat på ett flertal polis RP servrar och har fått utbildning på de och vet att man ska skjuta i benet och inte i bröstet eller huvudet, att man ska alltid vara försiktig och att man ska vara lugn

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag hade stängt av några körfält och haft tasern uppe riktad mot honom, sagt att han ska gå ut från bilen, ta upp händerna, tagit fast honom i handfängsel och kört han till polis stationen

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag hoppar in i bilen åker efter honom och kallar på förstärkning som kan sätta ut spikmattor och sen ringt en ambulans till platsen han va på.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Ställer bilen med sidan mot banken och riktat min pistol mot dörrarna och sagt till min kollega att försöka ringa till dem och fråga va de vill ha.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag tar tasern och riktar den mot han och om han kommer för nära så skjuter jag med tasern mot hans ben och om han inte ger sig efter de så tar jag pistolen och skjuter honom i benet och försöker trycka ner honom i backen och tar hans hand och håller den så han inte når mig eller kollgerna

Förklara vad radiodisciplin innebär. Man ska ha bra ton i radion, man ska inte skrika, man ska säga sitt rakelnummer först och sluta med kom/klart slut, När man inte snackar mun på mun o säger information som inte är nödvändig så typ snackar om något annat så ingen vet vad man pratar om. Utan radion används till viktig info och som är nödvändigt.

Vad betyder våldstrappan? Att man inte drar en pistol på någon om det inte är nödvändigt utan man använder det som är nödvändigt för att lugna ner situationen eller bara för din egen säkerhet.

Tillbaka