Nekad SILLYTURTLE_4823 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SILLYTURTLE_4823#7739

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eduardo Pipino och är uppvuxen i Colombia, pågrund av fattig uppväxt och uppfostrad i kriminellt infesterade områden så var han indragen in i kartellen vid ungeålder. När han var ung så var hans största intresse att bli bilmekaniker vilket gick snett senare i livet. Han är en rätt så lugn person som inte blir lätt upphetsad. Han flyttade till Unive staden när han var 23 år gammal för att rymma från kartellen som han jobbade för. Han har också två brödrar som han flyttade till staden med som heter Bret och Johanson Pipino.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på denna server sedan 2021 och har fått mycket RP upplevelse pågrund av detta. Jag håller alltid en rp som är rolig för båda parterna av scenariot. Jag har RP:at på server innan och kommer fortsätta göra så från och med nu. Jag upplever att om jag bara håller en bra RP som är rolig för alla så kommer jag bidra tillräckligt till servern. I framtiden kanske jag ska ansöka till MA eller SV beroende på hur jag känner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka vinna ett scenario oavsätt vad. T.ex om jag kommer i ett scenario där det är någon som rånar mig så ska jag inte bara dra upp en pistol och börja skjuta för att det är FailRP, man ska inte bryta en regel bara för att vinna ett scenario. Ett bra scenario är ett scenario där man låter allting spelas ut på ett realistiskt sätt. Så klart kan det vara vändnings punkter i ett scenario men man ska aldrig tvinga sig fram till vinsten.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar ville att jag skulle spela fivem på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka