Nekad SILLYTURTLE_4823 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SILLY2TURTLE/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? .sillyturtle

Vem var det som bannade dig? indiantechsupport

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick in i beslaget som kriminell för polisen hade glömt sparka mig innan jag blev krim, Tog ut ett rätt eftertraktat vapen så antar det är darför jag blev bannad. Då jag vet att loota beslaget räknas som korruption inom yrke vilket i blacklist. Samt så gör jag det orättvist för andra spelare genom att försöka "bli rik snabbt" genom att ta ut vapen ur beslaget. Samt det jag gjorde var ingenting man råkar göra eller något man tror man får göra. Det jag gjorde är någonting man göra om man medvetet bryter en regel med tanken att komma undan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade typ precis kommit in på unive hade inte så mycket att göra som krim pga gänget jag hade gått med i var väldigt inaktivt och kunde inte gå med i något annat gäng för det var typ dag 1 efter uppköp. Om jag lämna gänget skulle det vara sunt för nuft. Jag är rätt så fattig så hade bara en vanlig glock 19 till mitt namn. Oavsätt vad så åkte jag runt och gjorde ingenting på en cross sedan åkte jag in i en staff medans jag körde och dog. Min kompis är SV så jag skickade bara klippet till honom och fick ress. En sekund efter jag fick ress så f8 quita jag för jag skulle ta något att äta. Sedan när jag gick in igen spawna jag gänghus och var död. Antar det är samma som när man f8 quitar när man dör för att leva när man kommer in. Tänkte inte fråga efter ress för jag var i gänghuset och hoppades att någon skulle hämta mig såg en kille vid mig och hoppades på att han skulle hämta mig för jag kände honom. Var tvungen att dra runt samma tid bara för att gå ut och hämta hunden och sedan gå in med den. Trodde det sk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tänker inte leka dum och säga att det var en felaktig då det finns konkret bevis där det är bättre att erkänna. Det jag gjorde, gjorde jag med full koll att det är ett regel brott som resulterar i en blacklist. Anledningen jag skriver denna banöverklagan fortfarande är lite med hoppet att iallafall bli unbannad från discorden. Vet att bli unbannad från servern kommer säkert inte hända men alltid värt ett försök då jag har några punkter jag vill säga. Samt har jag gjort en "överklagan" innan detta med hoppet att bli unbannad från discorden för jag trodde du banna mig från discord bara för du inte kunde banna mig ingame. Men det gick inte. Vet att jag inte borde göra en överklagan så tidigt då jag gjorde en nyss. Men tänker det kanske fungerar för min förra var bara för dc servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad skit mycket men kommer försöka förklara allt så kort som möjligt. Jag har typ 4 pbans varav 2 är felaktigta och placerade av nya helpers. En av dom var när jag planerade om ett scenario med en annan person för vi krasha mitt i scenariot. Sedan under scenariot så skratta jag mycket för det var löjligt för vi visste hur det redan skulle spela ut och vem som fan. Snackade med helpern då jag visste inte att man inte fick planera scenarios och blev unbannad. Den andra var tazear abuse där det finns lite mer detaljer till bannen men jag fick aldrig veta det. Jag var polis då och en kille stack fram till mig med en ficklampa när jag rikta tazer på honom. Tyckte det var löjligt och ställde mig upp och tazera honom. Då ens ragdoll buggas om man sätter på handbojor på någon som är tazerad. Då jag sa till honom att ställa sig upp och vända ryggen mot mig. Repeterar detta typ 4 gånger tills han lyssnar och jag glömde ta ut nålar varenda gång. Blev bannad av detta men killen som banna mig sa att pban var överdrivet och satt en 9 dagars ban istället. Var nöjd med det och tänkte på det till framtiden. Om vi ska prata om bansen som var pbans som var förkänade varav en är rätt så grov. Min första pban var min grovaste då jag tog ut ett jaktgevär och sköt några för dom hetsa mot mig. Då det var krim utan krim och grov rdm. Det är typ min enda ban då jag medvetet förstör för andra vilket jag inte brukar göra. Jag var dock ny till servern så dom trodde jag gjorde det utan mening vilket jag inte gjorde . Blev unbannad med en lätt, "vill inte se detta igen". Min andra ban kan man säga va större då jag dupeade in 100m pengar med en bugg som jag abusea. Det började med att jag fixa en butik på butiks wipe och råkade lägga in 3m istället för 300k och när jag skulle ta ut det igen sedan höll jag på att ladda ner ett spel samtidigt så när jag skulle ta ut pengarna var det så mycket delay att jag tog ut 3m gånger fyra ksk. Efter det abusea dupean och löste 100m. Med dessa 100m så gav jag mest grejer till mina polare och när jag skulle köpa ett hus specca limpis mig för han var vd för jönsson och han banna mig. Snackade med philip320 och sa felet med butik scriptet vilket gjorde det nya butik scripten vilket inga var nöjda med direkt. Så man kan säga jag förstörde där lite men jag tänkte aldrig på det så mycket. Alla andra bans är mest när jag lallar med kompisar vilket är typ 1 dagars ban alla. Sedan resten är bans som jag inte har repeterat då jag inte spelar med tanken att förstöra för andra för jag tycker det är allmänt trist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kommer inte skriva massa skit här då det är simpelt det jag kunde ha gjort annorlunda och undvikit beslaget och sagt upp min polis istället för att abusea permsen jag fick med polis anställning. Kan säga att jag gjorde det jag gjorde för jag inte gillar univeados spelet och då det är mycket mer konkurans för att käna pengar än det var innan då man kunde sitta methet i 10 minuter för att få en glock. Skulle kunna säga att jag inte ska agera annorlunda bara för jag inte gillar systemet unive har eller reglerna jag har. När jag blir medlem går jag med på att följa reglerna och jag borde inte tro att jag kan böja reglerna så som jag känner för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har spelat på servern länge och har alltid hittat sätt att abusea serverns script och liknande oavsätt hur många gånger jag blir bannad mest för att vissa staffs är snälla som fan och placerar pbans som knappast gäller. Kan säga att man inte känner sig hotad mer en pban då en 30 dagars ban skulle vara värre nästan. Har aldrig direkt varit rädd för en ban då man alltid blir unbannad. Kan säga att jag har lärt mig att inte bryta regler bara för jag tycker något är orättvist då det är väldigt barnsligt samt sluta tycka att jag alltid ska bli unbannad. Vet att när jag sitter och erkänner allting här kommer inte hjälpa mig att bli unbannad. Samt tar jag denna bannen med stort allvar då jag har kommit till en punkt där om man kollar min logs ser man att jag inte är bra för servern. Samt har jag sett att indian är en väldigt seriös staff och inte en man kan ta sig runt omkring. Även då jag har blivit bannade så många gånger har jag aldrig med mening förstört för andra spelare medvetet eller gått och skotta bara för att det är roligt att skotta. Ska inte sitta och säga att andra är värre men ett exempel är att jag inte brukar clogga i scenarion vilket vissa med typ 2-3 bans gör eller att abusea bugs för att vinna scenarion som vissa gör. Har aldrig varit en problem spelare direkt eller någon som staffs inte gillar. Vet att jag säkert kommer bli bannad men skulle gärna veta om det skulle varit annorlunda om jag kom support när jag inte var på dator eller om det finns möjlighet att bli unbannad från discorden då. Hoppas ba att jag skulle kunna fortsätta på unive i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka