Accepterad SILLYTURTLE_4823 | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SILLY2TURTLE/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? ganni.ganni.ganni#5925

Vem var det som bannade dig? Doughen

Bild på banmeddelande: 6435345.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sparka en polishund och förstår helt och håller med varför ni banna men jag kan förklara lite bakgrund.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis spawnat in i unive och jag gick in i toaletten för jag snacka med några i discord, då kom en polis hund och gick framför mig. Medans jag höll på att skriva i discord så råka jag missclicka och sparka väggen. Polishunden skrev att den hade blåmärken eller sår även om jag inte ens träffa honom och så börja hunden attackera mig. Jag sprang iväg och så följde hunden efter mig och jag trodde den skulle attackera mig så jag slog den igen. Sen sprang jag iväg och så döda hunden mig och sedan blev jag skickad i en dag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, även om det var fel från motparten samt mig så spelade jag med och fortsatte lalla. Bannen var rätt satt men tänker att det jag gjorde kan förstås lite om hunden attackera mig och sedan följer efter mig även om jag är aspirant, vet inte ens vilken hund det är. Skulle normaltvis bara väntat ut denna ban men jag ska ha utbildning idag och skulle vara bra om jag inte missade den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad massvist innan men nu har jag börjat spela på unive nyligen och inte fått några bans. De mesta av mina bans var mest lall och liknande. Jag har lärt mig av dessa bans för jag har inte fått några bans på ett tag och inte brytit en regel. Jag fick en stor pban som jag förklarade för philip och blev unbannad ganska tidigt. Kan erkänna att jag har varit en problem spelare innan men har inte gjort något liknande sen jag fick den pbannen. Jag har försökt hålla en bra rp nivå men nu klanta jag mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att spela med på lallet skulle jag bara skrivet i ooc att det var en miss och sa till honom att lägga av. Jag tyckte det var roligt hur hunden attackera mig och följde med på lallet. Jag skulle bara skitit i det och undviket att lalla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte följa med på någons lall eller misstag även om det är roligt. Jag vet också exakt vad jag gjorde fel och det var bara en dags ban men har en viktigt utbildning idag som jag har väntat på en vecka så det skulle vara bra om jag blev unbannad så snabbt som möjligt. Förstår om du nekar men tänker att det är värt ett försökt att överklaga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka