Accepterad SILLYTURTLE_4823 | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Peter_Real_Simson/

Ditt Hex-ID: 11000014986dac0

Vad är din discord tagg? Gus#7078

Vem var det som bannade dig? Challe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: HEJHEJHEJ.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mitt fivem vill inte öppna som det är just nu men det står att challe banna mig och att jag har 0 bans denna månaden. Men anledningen staffsen banna mig var för att jag använde ooc för att fortsätta ett scenario som hände innan. Jag skottade mot en kille nära torget och så restartade servern och så snackade vi ooc och undrade hur vi skulle göra och då gjorde vi så att vi gjorde typ ett planerat scenario där han setupa mig och jag gick med på detta. Sedan skottade vi fram och tillbaka samt lät varandra resa sig upp för vi försökte kidnappa varandra för att seadn dumpa. Detta är grovt regelbrott och jag förstår varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tänkte backstabba gänget men en annan i gänget visste att jag skulle göra det så jag försökte döda honom så han sprang iväg upp på ett tak nära marjalisas / torget när han var uppe på taket så höll han mig på plats så vi skottade mot varandra men inget dog direkt sedan kom polisen och så restartade servern. Så scenariot slutade då valde vi att fortsätta detta scenariot vid skroten där skottlossningen gick vidare och vi båda sköt mot varanda men vi försökte fortfarande inte döda varandra och vi sköt varandras ben och i sätt och vis lät varanda resa sig upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktigt ban för det vi gjorde var helt oacceptabelt och är någonting jag aldrig kommer repetera det är bara det att denna ban tycker jag inte borde vara en pban på tanken att jag har inte alls många bans och inte gjort jätte många regelbrott. Samt har jag väntat väldigt länge nu sedan bannen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns knappast mina gamla bans men en av dom var att jag bug abusea vilket jag väntade ut. Jag hade precis blivit krim och var sur att jag skulle förlora mitt vapen så jag satt i mitt inventory. Jag har lärt mig från detta och inte repeterat detta sedan dessa och annars har mina kompisar typ guidat mig genom reglerna och rpen för dom har spelat på servern länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara sagt till honom att spawna senaste för att fortsätta scenariot istället för att förvränga scenariot för att kunna skotta mer. jag skulle tänkt på att hålla realismen och inte abusea ooc och sådant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att följa reglerna oavsätt vad som händer och hur orättvist det är med restarts och att inte vilja skotta hela tiden. Samt tycker jag bannen placerad av challe var onödig och kunde varit en 30 dagars ban istället. Men jag fick en pban och jag har skärpt mig rejält pga det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka