Accepterad SILLYTURTLE_4823 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SILLYTURTLE_4823/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? SILLYTURTLE_4823#7739

Vem var det som bannade dig? Challe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 59340543.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ansågs som lallig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle backstabba och så blev det en restart så jag dma killen och fråga honom hur vi skulle fortsätta scenariot ig. Han sa att vi skulle skita i scenariot pågrund av hur scenariot avbröts. Så jag gjorde ett till försök att backstabba där han valde igen att öppna eld mot mig. Det var bakom skroten där det var svårt att träffa och hitta honom. Jag lyckades skjuta honom en gång och jag trodde jag hade fått ner honom så jag gick över och sa upp med händerna. Han fortsatte skjuta mot mig och vi träffa varandra samtidigt. Vi var båda ragdollade och jag försökte resa mig upp för att döda honom. Vi båda reste oss upp samtidigt och så backade jag och sköt träffade inget och sen trilla jag igenom taket och sedan försökte jag rymma från stället för han hade highground. Sedan blev jag pbannad för lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Halvt halvt, det var ett scenario mellan två personer så jag fråga honom om vi kunde börja om scenariot vilket jag trodde var okej även om det kan vara failrp och lalligt. Det med lalligt tycker jag är dock konstigt. Bara för att den motstående spelaren scenariot valde att fearrp och failrp tycker jag inte att jag borde bli straffad för det. Samt tycker jag pban är konstigt på tanken att jag skjuter knappast aldrig heller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns knappast mina bans, hade många angående lall och powergaming innan jag visste vad rpa på skador var. Detta var dock för 1-2 år sedan första gången när jag spela på servern. Jag har haft en grov ban innan vilket jag tog med Philip320. Det var att jag var anklagad för modding när det var fel. Detta löstes dock och jag blev unbannad. Jag kan erkänna jag var en problem spelare för typ 3-4 månader sedan men sedan dess har jag skärpt mig och försökt hålla en seriös rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för skita i scenariot som hände på taket skulle jag kanske pmat honom och sagt att vi spawnar senaste istället. Samt måste jag kanske ta åtgärder mot motstående spelare om dom gör scenariot lalligt istället för att adaptera till scenariot och på sättet motstående spelare kör. Jag borde också tänka på att jag hade många chanser att rymma från scenariot men valde att fortsätta skjuta vilket är orealistiskt. Tänkte att det var fivem arena eller något och jag ville inte förlora. Det var fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde ha tänkt på även om jag skottade som sista utväg så fanns det många gånger jag kunde avslutat skott scenariot men valde att inte göra det. Ska tänka mer realistiskt till nästa gång. Borde ha tänkt om jag dog är jag död och valt att undvika scenariot. Sedan har jag också lärt mig om motstående parten lallar borde jag inte adaptera till sättet de spelar och bidra till ett lalligt scenariot. Samt failrpa vi båda genom att fortsätta ett scenario på ett annan sätt vilket jag inte kommer upprepa igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka