Accepterad Sillen | Ban Överklagan [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sillen

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sillensteam/

Ditt Hex-ID: sillen12344

Vad är din discord tagg? sillen12344

Vem var det som bannade dig? danne

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-08 115517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte valde att kidnappa en kille istället för att kidnappa honom och göra ett längre/ bättre scenario. Vilket jag förstår men han landa med en helikopter i en aktiv skottlossning när mina 2 polare vart döda och ag var själv. Klart jag väljer att skjuta honom när det var oppsens heli och dom vi sköt mot på vallmo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ochb min kompis vaktade vallmo åt min kompis, och då kom det en kille och börja rikta på hans som plocka och då sköt jag honom i benet så han la sig ner och då sprang vi alla 3 fram och riktade på honom. Men han som ligger ner väljer att skjuta 2 st av mina kompisar även fast vi 3 riktar på honom? När jag dödat han som döda mina kompisar så kom det en heli 10 sekunder efter och det var samma gäng som försökte robba min kompis på vallmot. Men min fråga är varför han landar 3 meter ifrån mig när jag står och siktar på honom och precis gjort klart ett skott scenario. Och då tycker jag det är ganska självklart att jga borde skjuta de i helikoptern. Man vet ju inte om det är folk där bak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag tycker att det var en felaktig ban för att det var de bästa jag kunde gjort i situationen, och om jag ska vara ärlig så borde inte han landat 1 meter ifrån mig med helin när han vet att jag dödat hans polare. Han hade kunnat göra ett bättre sceanrio med att landa längre bort och försöka kidnappa mig. Men jag kan även förstå vad ni menar men tycker bara att det var konstigt av han att landa precis där när vi sköt mot hans kompis. Så därför tycker jag det för att man landar inte i en skottlossning och speciellt inte 1 meter ifrån mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a cop bait anti cheat slagsmål 3 andra jag fått överklagande på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag verkligen kunnat göra! Jag hade kunnat kidnappa honom men min bil satt fst i sanden så jag kunde inte dra med mina döda polare heller. Men sen kom det en random bil så jag bara hoppa in där, annars om jag hade haft en bil som inte suttit fast hade jag kunnat kidnappa honom och samtidigt fixa mina polare till sjukan. Men det var en väldigt stressig sits.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kidnappa och försök göra ett länge scenario och när du gör det så gynnar dte inte bara mig utom hela rpn på servern för då kan folk ta efter när man gör något bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka