Nekad Siljon | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siljon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199034195119/

Ditt Hex-ID: 11000013aaa9e38

Vad är din discord tagg? sjolin#1337

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klacksko ban ig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för att jag har inte gjort något fel som bryter på mot unives regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar satt och pratade i en dc grupp vi satt och pratade om lite saker, och en av mina kompisar spelade på ortenwave och min andra kompis skulle börja så att han skickade en invite till ortenwave i dc gruppen. Jag råkade ju joina den och när jag gjorde det så skickade en spelare från ortenwave till gunnar och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag hade fortfarande tänkt att spela på unive inte byta servern eller någonting så det var konstigt att jag blev bannad för jag råkade joina ortenwave dc den är felaktig också för att Gunnar bannade mig innan han ens visste vad som hade hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 7 låter mkt men vissa är när Staffan gjorde fel och vissa är när jag själv gjorde fel som var dumt men det var gammal någon nyligen men lärde misstaget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda för jag gjorde ju inget fel, när jag råkade joina ortenwave dc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte vad jag ska lära mig efter en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka