Accepterad silent wilex | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silent wilex

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elle

Vad är ditt discord namn? Din.mamma#2390

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Det var en gång en ung man vid namn Markus som hade en passion för bilar. Sedan han var liten hade han älskat att meka med fordon och utforska deras inre funktioner. Han fascinerades av motorer, växellådor och all teknik som låg bakom deras drift. Varje gång han hörde ljudet av en motor som startade, kände han en rush av spänning och förväntan. Markus spenderade timmar i sitt garage, omgiven av verktyg och bildelar. Han ägde en gammal, nedsliten bil som hade sett bättre dagar. Trots dess skick var den hans stolthet och glädje. Han brukade säga att det var som ett blankt blad papper för honom, redo att bli omvandlad till något fantastiskt.
Varje helg gick Markus till bilskrotar och auktioner för att hitta sällsynta delar eller förbättringar till sin bil. Han blev bekant med andra entusiaster som delade hans passion och de utbytte idéer och tips. Markus var alltid ivrig att lära sig mer och utöka sina kunskaper inom fordonsmekanik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och bra seriös rp då jag kan rpa väldigt bra under rp senarion! även kan jag bidra med att jag kommer att minska kriminaliteten mycket mer och jag kommer försöka så gått jag kan att göra så att folk inte kommer köra så fort på vägar osv. Sedan om jag blir godkänd så kommer jag om nån vecka eller så kommer jag söka till servervakt och det jag kommer kunna bidra med rpn då om jag bli godkänd är att få bort alla lallare och såna som inte kan bete sig eller säger dåliga saker på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om är i exempelvis en bil så kan det vara att man blir hotad med vapen när man siter i en bil så ska man inte bara åka iväg och köra på han så ska man istället göra så det blir så värkligt med andra ord så kan man inte göra så att man vinner varje scenario och man ska låta andra också ska få en chans då det blir bättre stämning i servern och det blir roligare då det blir mer värklig RP.

Hur hittade du Unive? mina kompisar pratar om det och jag ser det på top svenska serverar och tiktok bästa server med bästa bilarna och rps

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka