Accepterad silent wilex | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silent wilex

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? PIZZA#8623

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter viktor han föddes i stockholm och hade ne svår uppväxt med mobbing och annat men han kunde utvekla sig själv efter några år hade han skit bra betyg och har alltid drömt att bli polis. Han har varit igenom mycket. han gick runt på gatorna och sålde kakor och tidningar så han kunde köpa mat till familjen för hans mamma och pappa betalde räkningar och nästan alla pengar tog slut på det. Han hade en annat intresse när han var ung och det var fotboll han gillade att spela fotboll när han bodde i Spanien han spelade i Sevilla och var väldigt duktig och spelade målvakt. Han var första målvakt och spelade mot mycket stora lag som Barcelona, Real Madrid och Atletico Madrid. Christian är en väldigt glad person som gillar att sprida glädje och är väldigt intresserad av bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en medlem av servern kan jag bidra med en positiv inställning och engagemang i RP (roleplay). Jag kan också bidra med mina kunskaper och erfarenheter inom RP, vilket kan hjälpa till att skapa en mer autentisk och realistisk spelupplevelse för alla spelare. Jag är också öppen för att samarbeta med andra spelare och skapa intressanta RP-scenarier som kan göra spelet ännu roligare och mer utmanande för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att själv ha kul. Man ska rpa så att båda parterna känner att dem har kul när dem rpar. Man kan alltid hitta sätt för att göra det roligare för den andra parten. T.ex. om man ska storma ett annat gäng så kan man ta en levande och kräva information istället för att bara skotta ner alla.

Hur hittade du Unive? mina kompisar pratar om det och jag ser det på top svenska serverar och tiktok bästa server med bästa bilarna och rps

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka