Accepterad silent wilex | Medlem ansökning (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silent wilex

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? PIZZA#8623

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sverker, han är född år 1997, 187 cm lång. Sverker bor i ett litet hus i Stockholm. Sverker är en kille som har stora intressen inom bilbranschen han brinner för alla olika bila. Dock har inte Sverker så många bilar, det ända han äger är en Saab, eftersom det är det ända han har råd med. Sverker brinner för bilar men har inte råd vilket är ett stort problem, Sverkers ekonomiska problem har lätt till depression. Därför dricker Sverker mycket sprit och öl för att dämpa sin depression, men han vill sluta med det och skaffa sig ett bra jobb som han trivs i och skaffa sig ett "liv". Han söker även kärleken och känner att detta är rätt stad för honom han vill finna kärleken och bli en del av samhället. Han tror även på ett rättfritt samhället där lagar följs. Sverker är en person som är introvert och söker rätt i samhället. Därav har han ett stort beslut framför sig om han vill bli en bil handlarare eller jobba som polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och rolig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska bli så bra och rolig rp som möjligt. Man ska inte bli arg om man förlorar ett scenarion. Om jag är kriminell har ett dyrt vapen och jag blir skjuten i gängkrig och dem tar mitt dyra vapen kommer jag inte bli arg.

Hur hittade du Unive? mina kompisar pratar om det och jag ser det på top svenska serverar och tiktok bästa server med bästa bilarna och rps

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka