Nekad Silence | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Silence

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199157667467

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar Tamm

Vad är ditt discord namn? Tripple I guy#3104

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Will Karlsson och är 16 år gammal han är en trevlig kille från LA och han är väldigt intresserad av bilar och hur de fungerar så hans dröm är att bli en mekaniker.
Will har haft en ganska tuff bakrund då hans pappa lämnade vid en ung ålder och bans mamma träffade en rik fast dålig människa som ibland slog Will och hans mamma så vid 16 år fick han nog och flyttade till unive för att starta ett nytt liv och nu bygger han upp de långsamt men säkert.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem eftersom att jag vill göra mitt bästa för att alla ska ha det kul och få en bra upplevelse på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De som får mg intresserad av unive är den fantastiska nivån på rpen finns många variationer av jobb även om man inte är whitelist vilket är välldigt bra för nya spelare. Sedan är det jätte trevliga staffs som gör ett bra jobb.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via tiktok av cosmo_bt så jag hoppade in på hans stream och tyckte de så roligt ut så jag gav det en chans.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med de rollspelet jag kör just nu är att antingen bli kriminell eller att jobba mig uppåt i stan tills alla bet vem jag är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att hjälpa nya spelare och se till så att inge regler bryts.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är väldigt aktiv på unive ca 8-10 timmar om dagen men problemet är att jag inte kan ta med min dator till mamma så jag kan bara spela varannan vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka