Nekad Silence | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Silence

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199157667467

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar tamm

Vad är ditt discord namn? Tripple I guy#3104

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung man som kommer från USA och hans dröm är att jobba med bilar vad som hälsat så länge de har med bil. När det kommer till uppväxten så lämnade pappan hans liv när han var liten och mamman träffade någon rik snubbe som inte var så snäll mot min karaktär så därför är min karaktärs dröm att bli en så bra och rik mekaniker som möjligt så han kan bevisa för styvfar att han är värd något.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem eftersom att jag vill göra det bästa jag kan för att göra serven så bra och rolig som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De som gör mig mest intresserad av unive är hur bra jobb som ägaren och alla staffs har gjort på servern det finns en stor variation av jobb och spelare finns unga, gamla, dumma och snälla spelare enligt rpn då.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via cosmo_bt från hans tiktok och jag hoppade in på hans stream tyckte de sog roligt ut så jag gav de ett försök som jag inte ångrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att antingen bli en väldigt bra mekaniker eller att bli en gäng kriminell i bloods men de med det kriminella live får vänta ett tag till.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att alla ska känna igen mig eftersom att jag är en så snäll och trevlig pöjk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är så aktiv jag kan vilket är ca 10 timmar om dagen men problemet är att jag har skilda föräldrar så jag kan bara köra varannan vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka