Nekad silarg | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silarg

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/silars83

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Lastbilsspot#4942

Vem var det som bannade dig? veox22

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-22 190001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sjuvkopplade vid sjukhuset men jag visste inte fick sjuvkoppla vi sjukhuset de va därför jag gorde en ban överklagan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sjuvkopplade min kompis bil men sen så försvan han å då va de en polis där som sa varför sjuvkopplar du å så skulle han grippa mig sa han men han åkte iväg å sen så klarade jag sjuvkopplingen å körde iväg å såg en bil välte å frågade om dem måde bra å så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för jag visste inte att jag gjorde något fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 gånger tidigare å jag lärde mig å inte göra så igen men jag glömde va de va så att....

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sjuvkoppla min kompis bil vid sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? men jag kommer inte sjuvkoppla vid sjukhuset men jag överklagar för jag vet inte om de va de som fick mig bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

de va visst 4 men de va inte några 1 av dem va de att dem bannade fel person och den andra vet ej har glömt dem men de va länge sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka