Accepterad sil3xz3 | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sil3xz3

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? grisch_.

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Silvia 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig social och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Hugo Silvia och han är 21 år gammal han har haft en tuff uppväxt han var alltid mobbad i skolan för att han inte vågade göra saker som andra vågade tillexempel när Hugo och några andra grabbar va i en godisbutik, då ville dom andra grabbarna ta godis men Hugo vågade inte men helt plötsligt så blev det en vänding i Hugos liv hans pappa dog när han va 15 och hans mamma har alltid funnits där för honom men efter Hugos pappas död började Hugo ta droger för att han mådde så dåligt, Hugos mamma sa att han skulle sluta men han fortsatte och runt 17 år åldern började han sälja droger, hans mamma började långsamt fatta vad Hugo höll på med så hon satte säg ner och berättade för honom att han måste sluta för annars kan inte Hugo bo kvar, Hugo va så beroende av pengar och drågerna så de gick inte att sluta för honom. När Hugo hörde allt bestämde han sig för att fly med alla pengar han hade efter drogerna, han åkte till staden Unive. nu har Hugo bott i unive i 4 dagar och trivs väldigt bra Hugo är även väldigt duktig på att laga mat och det är ett utav hans intressen så det är inte bara vapen och fordon! Det bästa med fordon är att man kan göra så mycket med dom och man kan fixa den nästan hur man vill. Även att det är roligt att köra fort med dom! han kommer snart att skaffa jobb på mekonomen då han kommer få en bra lön och kunna leva ett bra liv i univestaden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt bra rp eftersom jag har rpat i snart 3 år och har mycket erfarenhet inom rp. jag kommer försöka mitt bästa att visa så bra rp som möjligt och utveckla min rp, samt rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man som blir rånad även kan ta en förlust för att det ska bli bra RP. Som t.ex om jag blir rånad utan vapen och de riktar vapen mot mig, då måste jag uppträda som riktigt och göra så jag förlorar så det blir ett bra scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag körde med fusk för 6 månader sen, jag körde paintball och var icke medlem så jag starta ett fusk. jag har lärt mig av mitt mistag och kommer ej ske igen under några omständigheter

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm det betyder att jag dödar någon utan anledning fear rp värna om sitt liv vdm att jag använder min bil som ett vapen och kör över folk

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top