Nekad sikkan | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikkan

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Nilsson

Vad är ditt discord namn? sikkan16

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2010

Berätta om din karaktär. Sikkan Karlsson är 22 år gammal. Han uppväxt i en liten by i jönköpingslän. När han var liten så spelade han fotboll och han tyckte det var roligt. Sedan när han blev runt 14 år så började han att hänga med fel folk. Han slutade även på fotboll. Och hans föräldrar blev oroliga. Dem sa till han att det inte skulle gå bra för honom. Men han mådde dåligt för att han hade sårat sina föräldrar. Men samtidigt kände han att han behövde gör detta för att tjäna mycket pengar. En dag så fick han nyheten av att han skulle in på något barn hem. Han gillade även att skriva musik men han släppte inga låtar. Han blev arg och dem äldre blev också arga för han gjorde det mesta för honom. Sen när han släpptes från barn hemmet så tänkte han fokusera mycket på skolan och inte umgås med äldre. När han blev 18 så skaffade han jobb och hade flickvän. Han tjänade helt okej med pengar och de gjorde även hans tjej. Nu så ångrar han att han höll på med kriminalitet när han var yngre. Men nu försöker han ta vara på livet och inte göra några misstag eller missbruk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig människa som kan hjälpa dem nya med vad som är bra och dåligt. Och att inte vara dryg utan någon anledning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om jag vinner så behöver jag liksom inte hoppas att den andra förlorar. utan jag ska fortfarande hoppas att den andra vinner för de är bara elakt att vara elak om jag vinner och den andra förlorar. så om han spelar och bettar pengar så ska jag spela med han och hoppas att han vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- jag kan inte gå och slå någon utan en anledning. COMBATLOG- att jag inte lämnar i ett scenario tillexempel om jag blir rånad eller något annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. jag har spelat mycket rollspel innan och vet vad det är.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill kunna jobba som mer och kunna göra fler saker i staden.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Under interjuvn kunde inte hen reglerna så bra

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka