Accepterad sikecp | Whitelist ansökning [Minierkan& Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sike_cat/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? sike#1234

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Paavo Lahti han är 33 år gammal. Han kommer från Finland men han har bott i Sverige i nästan 11 år. Han pratar som en finlands svensk och ibland är det lite svårt att förstå honom. Han har ingen familj och är singel. Hans intressen är bilar, festa. Han är en snäll kille men om någon håller på vara dum mot honom så kan det eskalera för honom. Han har jobbat som mekaniker i Finland och nu tänker han kanske på att jobba som någon typ av Mekaniker i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på multistaden för att jag vill bidra med att kunna jobba och rpa bättre än när man är owhitelistad. Just nu när jag är owhitelistad kan jag inte helt jobba med något jobb som kan påverka multistaden. Vill försöka bidra till bättre rp här på servern med att kunna jobba som något som hjälper staden. Och när man blir whitelistad är man ju mer trusted eller hur jag ska säga på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag villl bidra med bättre rp. Jag vill bli whitelistad mest för att kunna skaffa ett jobb som man kan hjälpa hela staden med. För det känns inte lika roligt att rpa utan wl för att det är lite tråkigt att inte kunna skaffa något jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 600+

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på multistaden länge men efter sommarlovet tog jag en paus. Nu är jag tillbaka här och spelar men min whitelist har försvunnit.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit bannad här några gånger när jag var ny på rp och inte kunde reglerna så jätte bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället och planerar inte på att göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka