Accepterad sikecp | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? lejoin1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vadim Petrov född 1986. 39 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,unik och impulsiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Vadim Petrov, är en man som är 39 år gammal med rötterna ifrån Finland. Han och hans familj har levt ett bra liv och han har alltid hållt sig på de rätta spåren i livet och alltid jobbat och varit en ärlig man i livet. I framtiden vill han bli en framgångsrik man som kan ta hand om sina nära & kära, och ha ett bra jobb som han passion för. Han är väldigt bil-intresserad så han strävar efter ett jobb där man tar hand om bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga samt unika scenarion, bra rp-nivå samt väldigt mycket härliga stunder på servern. Jag har väldigt mycket erfarenheter på Svensk RP speciellt så jag vet att jag kan göra servern till en roligare plats för alla spelare på den. Så det är det jag kan bidra med till serverns RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt o pengar o tänka att det är som en competetive spel. Alltså man ska RPa balanserat så alla kan ha kul och inte tänka på att man ska vinna varenda scenario. Så det innebär att man alltså inte ska spela för att bara själv vinna för det gör RPn tråkig för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, många gånger eftersom att jag var ny på RPn och inte kunde reglerna så bra. Men jag lär mig alltid av mina bans samt regelbrotten jag gör och det är aldrig de händer mer än en gång. Så jag tar alltid bra lärdomar av dom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = Använda sig av ett fordon för att skada eller döda någon utan anledning. Metagaming = Använda sig av info ingame som man fått utanför spelet. Sunt förnuft = Inte göra saker i spelet som man ej hade gjort irl t.ex tagit en cross och kört in i sjukhuset och skrika och köra runt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror ej det behövs.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka