Nekad sikecp | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Användarnamn: sikecp

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas Bilfirma

Vad heter du IRL? Leon Ingame Ahmed Rashid

Hur gammal är du? 14 IRL men i spelet 28

Hur många timmar har du på Fivem? 360 tillsammans på 3 konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef pga av att det känns som att förra chefen var lite otrevlig mot alla, och det behövdes en ny för det hade varit samma chef länge så det behövs en förändring. Och det kan hjälpa Multistaden med en annan chef som är trevlig. Om jag blir chef så kommer jag kunna anställa bra arbetare, göra mitt jobb jätte bra och försöka att Multistaden får ett bättre fordons-intresse.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft en kompis som jobbade där och har lärt mig av honom, han var delägare. Jag kan många bilmärken jag vet priserna på bilarna, jag är trevlig mot kunder och jag försöker hjälpa så snabbt jag kan. Och jag vet saker om bilar t.ex delar osv. Och jag vet hur man ska sälja dom och hur man gör att det fungerar i Bilfirman. Jag är fordons-intresserad och jag gillar att ta jobbet seriöst när det handlar om chef jobb och speciellt till ett jobb som jag gillar. Jag är snabb att göra affärer med pga av att jag kan allt med fakturor och försäkring och sköta mitt jobb.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ahmed Rashid och han är 28 år gammal, han kan bra svenska men vissa uttal är lite fel bara, han är en flitig arbetare och snäll mot alla i staden, men kan vara lite arg ibland när folk inte beter sig. Han har varit mekaniker och bilförsäljare i Sudan och Somalia, Han är helt enkelt en snäll kille som är bra på att jobba och vara snäll. Han är också fordons-intresserad så det menas med att han gillar alla typer av fordon. Det bästa med Ahmed Rashid är att han aldrig har varit kriminell men han har en kusin som var kriminell som hette abdi.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne från kl 10/11 till kl 00.00 fast ibland kan det bli lite senare tider tex att jag blir online kl 12.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta spela på servern om jag inte blev chef, pågrund av att det är ju inte så att det är jätte dåligt om jag inte blir chef men jag skulle gärna vilja va chef. Ja och för att Multistaden är den bästa servern just nu i hela Svenska Fivem scenen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte, tänker inte göra det.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Senast ändrad:
Nekad eftersom vi redan har en chef!

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka