Nekad sikecp | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_cat/

Ditt Hex-ID: 1100001194e838f

Vad är din discord tagg? sike#2756

Vem var det som bannade dig? Wille

Hur lång tid var din ban? blacklistad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag dupat och jag blev blacklistad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dupade och det var dumt av mig och mina kompisar som också blev bannade men vi blev för desperata för pengar och vi tog inte rpandet seriöst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade just gått med i ett gäng. Jag hade inte dupat på nästan 1 vecka. Jag gick med i gänget och var inte redo på att jag skulle bli bannad för att jag inte gjort något på en vecka. Men då såg jag att en staff skrev till mig och frågade vad mitt steamnamn var. Sedan blev jag bannad för duping och mina vänner med. Det var dumt att dupa men jag gjorde det för att jag var dum och ville ha snygga bilar och grejer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban av staffsen till 100% men det jag mest vill är att bli unbannad från discord servern iallafall för jag vill ha kontakt med någon typ av staff som är ansvarig för donationer för jag vill bli unblackad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ungefär 15 gånger men det är för att jag har fått de flesta bansen när jag började spela på servern och inte visste hur man rpade. Det var när servern hette multistaden och det var kanske 1 år och typ 7 månader sen jag spelade på servern för första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra så att jag inte dupade och bara fortsatte rpa utan att behöva använda mig av bugg för att få pengar. Men jag och mina vänner blev så desperata att vi bara gjorde det vilket var väldigt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska utnyttja buggar och sådana grejer för att det ska hjälpa dig på servern och jag tänker inte göra det om om jag kommer in på servern någon gång igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka