- Meddelanden
- 89
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_cat/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sike
Vad är din discord tagg? sike#2340
Vem var det som bannade dig? wille
Hur lång tid var din ban? blacklistad
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag dupat och jag blev blacklistad.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig eftersom jag dupade. Det var inte bara jag som gjorde det men det var nästan 4 eller 5 personer till. Jag visste att det var jätte dåligt och dumt av mig att dupa och nu finns det ingen server att spela på.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade just gått med i ett gäng. Jag hade inte dupat på nästan 1 vecka. Jag gick med i gänget och var inte redo på att jag skulle bli bannad för att jag inte gjort något på en vecka. Men då såg jag att en staff skrev till mig och frågade vad mitt steamnamn var. Sedan blev jag bannad för duping och mina vänner med. Det var inte värt det kan jag säga.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det inte alls en felaktig ban och staffsen gjorde rätt med att banna mig. Men nu efteråt jag blivit bannad så tycker jag det inte var värt att dupa. För nu finns det nästan ingen server att spela på som är bra och har lika bra rp. Men om det händer så att jag blir unbannad så kommer jag aldrig göra något sånt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här ganska mycket förut. De flesta bansen var ungefär vid sommarlovet 2019 eller 2020. Det var när jag var ny på rp och inte visste reglerna.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och mina vänner hade kunnat gjort så att aldrig dupat och försöka bara rpa oss fram och göra allt legit. Det var dumt av oss att bara bry oss om pengarna och inte om själva rpandet. Om vi hade nu backat i tiden skulle jag aldrig gjort så och bara spela legit.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig använda mig av några buggar eller glitches. Speciellt på fivem servrar som jag tycker om. Om jag blir unbannad kommer jag aldrig använda mig av några typer av buggar eller glitchar i spelet.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sike
Vad är din discord tagg? sike#2340
Vem var det som bannade dig? wille
Hur lång tid var din ban? blacklistad
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag dupat och jag blev blacklistad.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig eftersom jag dupade. Det var inte bara jag som gjorde det men det var nästan 4 eller 5 personer till. Jag visste att det var jätte dåligt och dumt av mig att dupa och nu finns det ingen server att spela på.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade just gått med i ett gäng. Jag hade inte dupat på nästan 1 vecka. Jag gick med i gänget och var inte redo på att jag skulle bli bannad för att jag inte gjort något på en vecka. Men då såg jag att en staff skrev till mig och frågade vad mitt steamnamn var. Sedan blev jag bannad för duping och mina vänner med. Det var inte värt det kan jag säga.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det inte alls en felaktig ban och staffsen gjorde rätt med att banna mig. Men nu efteråt jag blivit bannad så tycker jag det inte var värt att dupa. För nu finns det nästan ingen server att spela på som är bra och har lika bra rp. Men om det händer så att jag blir unbannad så kommer jag aldrig göra något sånt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här ganska mycket förut. De flesta bansen var ungefär vid sommarlovet 2019 eller 2020. Det var när jag var ny på rp och inte visste reglerna.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och mina vänner hade kunnat gjort så att aldrig dupat och försöka bara rpa oss fram och göra allt legit. Det var dumt av oss att bara bry oss om pengarna och inte om själva rpandet. Om vi hade nu backat i tiden skulle jag aldrig gjort så och bara spela legit.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig använda mig av några buggar eller glitches. Speciellt på fivem servrar som jag tycker om. Om jag blir unbannad kommer jag aldrig använda mig av några typer av buggar eller glitchar i spelet.
Har du läst våra regler? Ja