Nekad sikecp | Ban Överklagan [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_warja/

Ditt Hex-ID: steam:1100001194e838f

Vad är din discord tagg? lejoin1

Vem var det som bannade dig? Yren

Bild på banmeddelande: Skärmbild (107).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade någon för import vilket bryter mot serverregeln rasism.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i grove street och mina fiender rullade upp bredvid mig. De agerade väldigt utåt mot mig och skrek på mig samt svor osv. Så jag blir själv hetsig av detta och börjar skrika tillbaka svordomar m.m. Sedan blev det bara att jag slängde ut mig ordet import, vilket verkligen var skit dumt gjort. Det var väldigt omoget och onödigt att jag gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt placerad ban av staffs eftersom att jag själv vet att jag gjort fel och inte betett mig som en person som mig ska göra. Så nej det var inte en felaktig ban. Samt att jag tänkt efteråt hur onödigt det var att slänga ur mig det ordet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare på servern, väldigt många gånger eftersom att jag spelat här sedan Multistaden tiderna. Men efter åren försöker jag alltid bli en mycket bättre spelare på servern och lära mig av alla mina misstag och förstå dess konsekvenser. Det är sällan jag blivit bannad för något 2 gånger om eftersom att jag alltid följer reglerna extra noggrant efter varje ban jag får för jag förstår att man inte ska göra dessa regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat göra annorlunda genom att inte börja hetsa tbx, och bara låta scenariot rulla vidare. Och verkligen inte slänga ur mig ordet "import" och bete mig så omoget och onödigt som jag gjorde. Jag borde ha bara hållt mig till bra rp och undvika den här grejen som hände.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen. Att jag måste skärpa mig medans jag spelar och inte låta min ilska ta över min mun medans jag spelar fastän jag blir upprörd m.m. Och kontrollera mina känslor och inte slänga ut mig liknande ord igen. Jag kommer vara extra noggrann med mina ordval osv och förbättra mig själv mycket mer. Om jag blir unbannad så kommer inte en liknande incident någonsin hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka