Accepterad sikecp | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_warja/

Ditt Hex-ID: steam:1100001194e838f

Vad är din discord tagg? lejoin1

Vem var det som bannade dig? 9ankan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-24 175326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att en staff ansåg att jag gjorde fel och bröt mot regeln staff diss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rdmad 2 gånger under 1 minut och första gången jag blev rdmad fick jag ress av en annan staff. Men andra gången så tog 9ankan min rapport och jag ansåg att han larvade sig då jag skrev att han skulle "specca" men han svarade med att "vadå ska jag specca dig när du ligger död" som jag tyckte var väldigt oseriöst sagt av en staff då det sprang runt en spelare och döda alla samtidigt. Sedan frågade jag honom i rapporten vart jag kan ge honom en -rep eftersom att jag tyckte att det var ett väldigt dåligt bemötande av staffs. Men han svarade med ingenting och valde att banna mig direkt, sen svarade han mig inte i pm heller angående vissa frågor jag hade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt placerad ban, men tyckte allting var bara så oseriöst gjort och hade inte gjort denna "staff dissen" om det var en staff som agerade profesionellt och faktiskt hjälpte mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad flera gånger men lärt mig väldigt mycket med åren efter mina bans angående vad som e rätt & fel. Så jag försökte alltid förbättra mig när jag RPar för jag tycker det är väldigt tråkigt att vara bannad eftersom att det är kul att spela på just Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat göra annorlunda genom att inte agera som jag gjorde och skriva "vart kan jag ge dig -rep" och låta hans oseriösa "hjälp" påverka mig på ett negativt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, eftersom att jag måste hålla mig lugn inom dessa händelser och inte skriva onödiga kommentarer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka