Accepterad sikecp | Ban Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_warja

Ditt Hex-ID: steam:1100001194e838f

Vad är din discord tagg? lejoin1

Vem var det som bannade dig? Jonte.1

Bild på banmeddelande: soft baja.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staffs har anser att jag gjort fel, vilket jag kan erkänna att jag gjort. Det var inte bra gjort och ett regelbrott från min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade kidnappat en kille som var med i vårat gäng som försökt kidnappa våran vice-boss. Så medans vi har han nere i en källare vid vårat gänghus och försöker få ut info av honom via telefonsamtal. Så börjar han RPa väldigt dåligt och brydde sig inte om scenariot så skrev jag i OOC chatten att han ej vet hur man rpar för fem öre, jävla snorunge. Vilket var väldigt dåligt gjort av mig och borde ha tagit det med en staff istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag tycker staffsen gjorde rätt eftersom att jag vet att jag gjorde fel nu när jag tänker efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här några gånger, men alla bans jag fått är från länge sedan eftersom att min RP-nivå inte var lika bra som den är nu, samt att jag var lite dålig med reglerna, men har fått många lärdomar efter alla mina bans och har läst reglerna och tänker på dem medans jag spelar. Men denna gång var den första på ungefär något år hade jag sagt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att hålla det jag skrev inombords istället, samt att inte uttrycka mig sådär i en lokal chatt mot en annan spelare. Det jag hade kunnat göra annorlunda var att kanske skriva en rapport om spelaren som jag ansåg inte kunda RPa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Nu vet jag att jag inte ska skriva dumt och vårda mitt språk inom OOC-chatten samt att skriva mer reports om det är någon som gör fel, istället för att jag ska agera utåt i chatten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka