Accepterad sikecp | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sike_warja

Ditt Hex-ID: steam:1100001194e838f

Vad är din discord tagg? lejoin1

Vem var det som bannade dig? Caspergforlife

Bild på banmeddelande: Skärmbild (76).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag brytit mot regeln RDM därför bannade staffsen mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det kom fram en person och började kalla mig och min vän för finnar alltså finnländare på ett otrevligt sätt. Han provocerade oss så sa jag flera gånger att sluta hålla på och till slut så åkte jag in i en gränd och försökte varna killen att det är dags att dra eftersom att jag riktade mot honom, men killen kör rakt mot mig och efter mig så sköt jag honom vilket kanske ej var det smartaste utvägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt placerad ban av staff så som jag ser det, eftersom att jag kunde gjort klokare beslut i scenariot. Så nej det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för olika saker några gånger och har lärt mig efter mina tidigare bans. Blev dock mest bannad för flera år sedan när jag började spela på unive ungefär 4 år sedan. Har blivit bannad för de flesta anledningar men inte rdm har jag för mig. Men har lärt mig av alla mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte agera som jag gjorde och döda honom. Jag hade kunnat skippa den delen när jag sköt honom och bara riktat istället som ett hot vilket hade resulterat i bättre RP. Jag hade också kunnat bara låta hans provocationer gå och ignorera dom vilket hade varit mer moget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, alltså att jag måste tänka lite mer på vad jag gör och hur jag gör det. Och om något jag ska göra är verkligen värt det. Jag har också lärt mig att inte jag ska agera så som jag gjorde i denna sitsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka