Accepterad Sigvardoo | Ban överklagan[Retardens Son]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigvardoo

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354946726/

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? Sigvardoo#2412

Vem var det som bannade dig? Ahmatooo_

Hur lång tid var din ban? Ca 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lall, Powergaming, Suntförnuft ~Ahmatooo_. Återstår: 9 dagar 23 timmar 10 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde så några blev ragdoll (inte med menning) stannade kvar när det var några med sniper, körde vårdslöst (gjorde många usvängar mitt i gatan)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Några var mitt i gatan med sniper och betedde sig som galningar och pratade ooc (sa att dom va admin mm) ringde polisen och försökte snacka lite vet in i dom, det låg en medvetslös man på marken, dom sprang nära min bil och sparka på den, dom stog också på den och snacka skit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, själv tycker jag inte att jag lallade, jag hade suntförnuft för jag stannade inte kvar för det var kul, jag stannade för jag ville att polisen skulle komma och att den medvetslösa mannen skulle få hjälp, körde och inte på dom med mening utan dom var för nära min bil på sidan och slog väl i sidospegeln och ramlade, och vet verkligen inte hur jag gjorde powergaming.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 0

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle ju såklart kunnat åka där ifrån, men ville att dom skulle bli arresterade och att den medvetslösa mannen skulle få hjälp. Dom hade dock en sniper, fast mannen med den sa flera gånger nu skjuter jag fast gjorde det aldrig, så antog att han inte hade skott och att jag va säker då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kanske att åka ifrån direkt, och hoppas att polisen och att en sjukvårdare kom.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka