Inaktuell Sigmurt | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v0nsigma

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ditt discordnamn: v0nsigma

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är hyfsat kunnig inom staff. Vill lära mig mer i olika inriktningar inom olika staff arbeten. Kommer göra mycket staff arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns mycket folk som bryter imot reglerna som finns på unive och dom vill vi få bort.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Prata ihop med olika staffs och specca lite överallt. Kolla mycket reports om folk reportrar en för regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är viktigt att agera professionellt pågrund av att det kan bli fel i situationer. Sen ska man inte lalla inom staff i support eller i reports

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Vardagar kommer jag va aktiv som staff från runt 17:00 till 21:00. Kanshe tar några pauser och på helgerna ifrån runt 15:00 till 21:00 Kanshe tar och rpar lite.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 3 år totalt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? När kan tänka mig jobba inom vad som.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka