Accepterad sigmarizz123 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmarizz123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KFC133769420/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? emillia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-04 130726.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att det kan vara svårt att lita på någon som brutit mot reglerna, och jag förstår att det kan ta tid att bygga upp förtroende igen. Men jag ber er, i största ödmjukhet, att överväga att ge mig en andra chans att bevisa att jag har lärt mig av detta misstag. Jag har tagit detta på djupaste allvar och inser att jag måste göra allt jag kan för att gottgöra för mitt felsteg. Om ni skulle överväga att låta mig återvända till servern, är jag mer än villig att acceptera alla villkor ni anser lämpliga. Om det innebär en prövotid där mitt spelande övervakas eller restriktioner på mina rättigheter inom spelet, så är jag helt öppen för det. Jag vill bara ha en chans att återfå ert förtroende genom ärligt spelande och genom att visa att jag kan följa reglerna. Detta har varit en mycket viktig läxa för mig, inte bara inom spelet utan även utanför det. Jag har lärt mig att genvägar och fusk aldrig leder till långsiktig framgång eller tillfredsställelse. Att vinna på ett oärligt sätt tar bort allt som är meningsfullt med att spela och delta i en gemenskap. Jag har också lärt mig att beslut i stunden, när man är frustrerad eller pressad, kan få långsiktiga konsekvenser som man inte alltid förutser. Jag har alltid uppskattat Unive-servern för den rättvisa och balans ni upprätthåller, och jag förstår nu mer än någonsin varför dessa regler är så viktiga. Det ni gör är inte bara att skapa en plattform för spelande, utan ni bygger och skyddar en gemenskap som är baserad på rättvisa och respekt. Genom mitt beteende bröt jag mot dessa principer, och jag ångrar det djupt. För att vara helt ärlig och transparent, jag använde aimbot på Unive-servern. Detta är inget jag är stolt över – tvärtom, jag ångrar det djupt och inser nu hur otroligt kortsiktigt och felaktigt mitt agerande var. Jag förstår varför ni som staff beslutade att banna mig, och jag ifrågasätter inte det beslutet. Jag vet att jag förtjänade min ban, och jag vill inte försöka förmildra det jag gjorde genom några ursäkter eller förklaringar som skulle försöka minska mitt ansvar. Det hela började en kväll när jag gick in på servern och kände mig extra frustrerad över min prestation i spelet. Jag hade haft en rad risigt dåliga skjutningar och, istället för att ta ett steg tillbaka och reflektera över vad jag kunde göra för att förbättra mig, tog jag den enkla, men fullständigt felaktiga vägen: jag laddade ner och använde ett aimbot-program. Mitt beslut var impulsivt och ogenomtänkt, och jag insåg inte då vilka långsiktiga konsekvenser det skulle få för mig – både i spelet och i den gemenskap som jag brydde mig om. Efter att ha använt aimbot för en kort tid, loggade jag av för kvällen, ovetande om vad som skulle hända härnäst. När jag vaknade nästa morgon och såg att jag hade blivit bannad, blev jag omedelbart överväldigad av skam och ångest. Jag förstod direkt att det var mina egna handlingar som hade lett till detta, och att det inte fanns någon att skylla på förutom mig själv. Jag insåg där och då att jag hade gjort ett stort misstag, och att det jag hade förlorat – min plats i Unive-gemenskapen – var något jag aldrig borde ha tagit för givet. När jag nu reflekterar över vad som ledde fram till mitt felsteg, inser jag att det fanns flera punkter där jag kunde ha valt en annan väg och undvikit detta resultat. Om jag hade hanterat situationen på ett mer moget och ansvarsfullt sätt, hade jag aldrig hamnat här. Här är några av de specifika saker jag inser att jag kunde ha gjort annorlunda: Hantera min frustration på ett bättre sätt: När jag kände mig frustrerad över min prestation i spelet, kunde jag ha tagit en paus istället för att ge efter för den negativa känslan. Att spela när man är upprörd leder ofta till dåliga beslut, och i mitt fall resulterade det i att jag gjorde något så dumt som att använda aimbot. Jag borde ha stängt ner spelet för en stund, lugnat ner mig och kommit tillbaka med ett klart huvud. Acceptera mina begränsningar och arbeta för att förbättras naturligt: Istället för att fuska för att få ett snabbt och artificiellt försprång, kunde jag ha accepterat att jag hade en dålig dag och att min skicklighet inte var på den nivå jag ville att den skulle vara. Jag kunde ha tränat mer och tagit lärdom av mina misstag istället för att försöka ta en genväg. På så sätt hade jag kunnat bli en bättre spelare på riktigt, istället för att förlita mig på fusk som bara förvärrade min situation i längden. Respektera serverns regler och värdet av fair play: Jag förstår nu att reglerna finns där av en anledning, och att deras syfte är att skydda den gemenskap och spelupplevelse som ni har byggt upp på Unive. Om jag hade reflekterat över detta innan jag använde aimbot, skulle jag ha förstått hur mycket jag förstörde – både för mig själv och för andra – genom att bryta mot dessa regler. Att hålla sig till reglerna är inte bara en fråga om att undvika straff, utan också om att respektera andra spelare och spelet i sig. Jag inser nu till fullo hur allvarligt mitt misstag var. Att använda aimbot var ett klart brott mot Unives regler och gick emot de principer som ni som admins och communitymedlemmar har arbetat så hårt för att upprätthålla. Jag förstår att mitt agerande inte bara påverkar min egen spelupplevelse utan också förstör för andra spelare som förväntar sig en rättvis och balanserad miljö. Jag är djupt ångerfull över att jag svek den gemenskap som jag tidigare var stolt över att vara en del av. Jag vet att det är lätt att säga att man ångrar sig, men jag hoppas att ni kan se att jag verkligen har reflekterat över mitt beteende och vad jag kunde ha gjort annorlunda. Detta var en viktig läxa för mig, och jag inser nu hur mycket jag har förstört genom att fatta ett dumt beslut i stundens hetta. Jag ber er ödmjukt att överväga att ge mig en chans att rätta till mitt misstag. Jag förväntar mig inte att ni ska unbanna mig utan vidare, och jag är villig att acceptera vilken som helst form av straff eller restriktioner som ni anser lämpliga, om ni skulle överväga att låta mig återvända till servern. Jag inser att förtroende är något som måste återuppbyggas, och jag är redo att göra allt som krävs för att bevisa att jag har lärt mig av mitt misstag. Om ni skulle besluta att ge mig en prövotid eller övervakning, så accepterar jag detta med full förståelse. Jag vill visa genom mina handlingar att jag är beredd att spela rättvist och respektera reglerna fullt ut. Jag har verkligen lärt mig hur destruktivt det är att använda fusk, och jag vill aldrig mer hamna i en situation där jag sätter min integritet och respekt för spelet på spel. Jag vet att det jag gjorde var fel, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag ångrar djupt att jag använde aimbot, och jag inser nu hur mycket jag har förlorat genom att bryta mot de regler som är så centrala för Unive-serverns framgång. Om ni väljer att ge mig en andra chans, lovar jag att aldrig mer använda några otillåtna hjälpmedel eller fuska på något sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Unive-servern tidigt en kväll, som så många gånger förr, och började spela. Under spelets gång, i ett ögonblick av dåligt omdöme och frustration över min egen prestation, valde jag att använda aimbot. Jag inser nu att detta beslut var både dumt och omoraliskt. Vid den tidpunkten var jag fast i en tankebana där jag kände att jag inte presterade så bra som jag borde, och jag tog till en lösning som jag nu inser var helt fel. Efter att ha använt aimbot för en kort tid, gick jag ifrån datorn och tänkte inte mycket mer på det. Jag stängde till och med av spelet innan jag gick och la mig, men när jag vaknade nästa morgon upptäckte jag att jag blivit bannad. Det var som ett slag i ansiktet, och min första reaktion var chock. Jag försökte minnas exakt vad som hade hänt och insåg då att jag hade gjort ett stort misstag. Det som började som ett ogenomtänkt beslut, och något jag trodde inte skulle ha några större konsekvenser, har nu satt mig i en situation där jag har förlorat tillgång till servern och gemenskapen som jag verkligen uppskattade. Jag inser nu fullt ut hur allvarligt mitt agerande var. Att använda aimbot undergräver allt det hårda arbete som ni som administratörer och utvecklare lägger ner för att skapa en rättvis och balanserad spelupplevelse för alla på Unive. Det förstör inte bara för andra spelare, utan även för mig själv, då det tar bort all den riktiga utmaningen och glädjen med att förbättras genom egen skicklighet och ansträngning. I min frustration och jakt på snabb framgång förlorade jag synen på vad som verkligen är viktigt i spelet – gemenskap, rollspel och att ha kul utan att fuska. Jag inser nu hur mycket jag har förstört för mig själv genom att ge efter för den frestelsen, och jag ångrar det djupt. Jag förstår att reglerna är där av en anledning och att mitt användande av aimbot är ett klart brott mot dessa regler. Jag förväntar mig inte att denna överklagan omedelbart ska resultera i att jag blir unbannad. Jag vet att jag måste bevisa, inte bara genom ord utan genom handling, att jag har lärt mig av mitt misstag och att jag är beredd att följa reglerna till punkt och pricka om jag får en ny chans. Jag vill be er, med största respekt, att överväga att ge mig en möjlighet att visa att jag verkligen har förändrats. Jag har reflekterat mycket över mitt agerande och är redo att acceptera eventuella restriktioner eller övervakning som ni kan komma att ställa som villkor för en eventuell unban. Jag vet att det är lätt att säga att jag ångrar mig, men jag hoppas att ni kan förstå att jag verkligen menar det. Det var ett dumt och oansvarigt beslut, men det har också varit en viktig läxa för mig. Jag vill inte vara den som förstör spelupplevelsen för andra eller som bryter mot reglerna för att uppnå kortsiktig framgång. Om ni ger mig en andra chans, lovar jag att aldrig mer använda några otillåtna hjälpmedel eller bryta mot serverns regler på något sätt. Jag vill återigen bli en del av gemenskapen och bidra på ett positivt sätt, utan fusk eller genvägar. Jag är villig att acceptera alla former av straff eller restriktioner om ni skulle överväga att låta mig återvända till servern. Om ni vill att jag ska genomgå en prövotid eller om det finns andra krav som ni anser lämpliga, är jag helt öppen för det. Det viktigaste för mig är att få en chans att rätta till mitt misstag och visa att jag är en spelare som ni kan lita på. Jag inser att förtroende tar tid att bygga upp, och att mitt tidigare beteende har gjort att jag förlorat ert förtroende. Det är något jag djupt ångrar, och jag ber er att överväga att ge mig en chans att återfå det. Jag vill bevisa att jag kan spela rättvist och med integritet, och att jag är villig att arbeta hårt för att återfå min plats på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har varit en del av Unive-communityt under en längre tid och har alltid uppskattat serverns strikta regelverk, den högkvalitativa spelupplevelsen och den gemenskap som har vuxit fram. Det var just denna balans mellan regler och frihet som gjorde Unive så speciellt för mig. Under de senaste veckorna började jag dock känna en växande frustration över mina egna prestationer i spelet. Jag kände att jag inte höll jämna steg med andra spelare och att jag inte kunde leverera på den nivå jag ville. Istället för att arbeta hårt och utveckla mina färdigheter, gjorde jag det dumma valet att söka en genväg: Jag laddade ner och använde ett aimbot-program.

Jag vet att detta inte bara var ett brott mot serverns regler, utan också ett svek mot den gemenskap som jag varit en del av. I det ögonblicket, när jag valde att fuska, förlorade jag perspektivet på vad som verkligen gör spelet meningsfullt. Genom att använda aimbot underminerade jag inte bara mina egna prestationer, utan också den rättvisa spelupplevelse som ni som administratörer arbetar så hårt för att upprätthålla.

Jag vill understryka att jag inte har någon ursäkt för mitt beteende. Jag förstår till fullo att det jag gjorde var fel, och att det inte finns någon rättfärdigande för användandet av fusk. Jag vill inte på något sätt bagatellisera min handling eller lägga skulden på någon annan än mig själv. Användandet av aimbot var ett aktivt och medvetet beslut från min sida, och jag accepterar fullt ut att ni valde att banna mig som ett resultat av detta.

När jag först vaknade och såg att jag blivit bannad från servern, blev jag omedelbart överväldigad av skam. Jag visste direkt att jag hade orsakat detta genom mina egna handlingar. Det fanns ingen förvirring eller osäkerhet om varför jag blivit bannad – jag förstod precis vad jag hade gjort och varför ni agerade som ni gjorde. Det var inte en felaktig ban, utan en rättvis åtgärd för att upprätthålla de regler och värden som gör Unive till en så fantastisk server.

Sedan min bannlysning har jag haft tid att verkligen reflektera över vad jag har gjort och vilken påverkan det hade på både mig själv och communityt. Jag inser nu hur otroligt kortsiktigt och själviskt mitt agerande var. Det jag trodde skulle vara en "snabb lösning" på min frustration resulterade i att jag förstörde min egen upplevelse och förlorade tillgång till en gemenskap som jag verkligen brydde mig om.

Jag ångrar djupt att jag lät min frustration över mina prestationer få mig att välja fusk. I efterhand förstår jag att det verkliga värdet i spelet ligger i att arbeta för att bli bättre, att uppleva utmaningar och utvecklas genom ärliga medel. Genom att använda aimbot har jag berövat mig själv möjligheten att växa som spelare och, kanske ännu viktigare, jag har svikit det förtroende som ni och andra spelare haft för mig.

Jag vet att det kan vara svårt att lita på någon som brutit mot reglerna, och jag förstår att det kan ta tid att bygga upp förtroende igen. Men jag ber er, i största ödmjukhet, att överväga att ge mig en andra chans att bevisa att jag har lärt mig av detta misstag. Jag har tagit detta på djupaste allvar och inser att jag måste göra allt jag kan för att gottgöra för mitt felsteg.

Om ni skulle överväga att låta mig återvända till servern, är jag mer än villig att acceptera alla villkor ni anser lämpliga. Om det innebär en prövotid där mitt spelande övervakas eller restriktioner på mina rättigheter inom spelet, så är jag helt öppen för det. Jag vill bara ha en chans att återfå ert förtroende genom ärligt spelande och genom att visa att jag kan följa reglerna.

Detta har varit en mycket viktig läxa för mig, inte bara inom spelet utan även utanför det. Jag har lärt mig att genvägar och fusk aldrig leder till långsiktig framgång eller tillfredsställelse. Att vinna på ett oärligt sätt tar bort allt som är meningsfullt med att spela och delta i en gemenskap. Jag har också lärt mig att beslut i stunden, när man är frustrerad eller pressad, kan få långsiktiga konsekvenser som man inte alltid förutser.

Jag har alltid uppskattat Unive-servern för den rättvisa och balans ni upprätthåller, och jag förstår nu mer än någonsin varför dessa regler är så viktiga. Det ni gör är inte bara att skapa en plattform för spelande, utan ni bygger och skyddar en gemenskap som är baserad på rättvisa och respekt. Genom mitt beteende bröt jag mot dessa principer, och jag ångrar det djupt.

Jag hoppas att ni kan se denna överklagan som ett uttryck för min uppriktiga ånger och en önskan om att få gottgöra mitt misstag. Jag förstår att ni har många överklaganden att hantera och att ni kanske tvekar inför att ge någon som brutit mot reglerna en andra chans. Men jag ber er att överväga att låta mig visa genom handling att jag har lärt mig av detta och att jag kan vara en positiv och respektfull del av communityt igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har circka 30 bans men jag har spelat på unive i 2 år och dem flesta är små bans från när jag var icke medlem och inte kunde rpa bra, nu har jag rpat och lärt mig mycket mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att det kan vara svårt att lita på någon som brutit mot reglerna, och jag förstår att det kan ta tid att bygga upp förtroende igen. Men jag ber er, i största ödmjukhet, att överväga att ge mig en andra chans att bevisa att jag har lärt mig av detta misstag. Jag har tagit detta på djupaste allvar och inser att jag måste göra allt jag kan för att gottgöra för mitt felsteg.
Om ni skulle överväga att låta mig återvända till servern, är jag mer än villig att acceptera alla villkor ni anser lämpliga. Om det innebär en prövotid där mitt spelande övervakas eller restriktioner på mina rättigheter inom spelet, så är jag helt öppen för det. Jag vill bara ha en chans att återfå ert förtroende genom ärligt spelande och genom att visa att jag kan följa reglerna.
Detta har varit en mycket viktig läxa för mig, inte bara inom spelet utan även utanför det. Jag har lärt mig att genvägar och fusk aldrig leder till långsiktig framgång eller tillfredsställelse. Att vinna på ett oärligt sätt tar bort allt som är meningsfullt med att spela och delta i en gemenskap. Jag har också lärt mig att beslut i stunden, när man är frustrerad eller pressad, kan få långsiktiga konsekvenser som man inte alltid förutser.
Jag har alltid uppskattat Unive-servern för den rättvisa och balans ni upprätthåller, och jag förstår nu mer än någonsin varför dessa regler är så viktiga. Det ni gör är inte bara att skapa en plattform för spelande, utan ni bygger och skyddar en gemenskap som är baserad på rättvisa och respekt. Genom mitt beteende bröt jag mot dessa principer, och jag ångrar det djupt.
För att vara helt ärlig och transparent, jag använde aimbot på Unive-servern. Detta är inget jag är stolt över – tvärtom, jag ångrar det djupt och inser nu hur otroligt kortsiktigt och felaktigt mitt agerande var. Jag förstår varför ni som staff beslutade att banna mig, och jag ifrågasätter inte det beslutet. Jag vet att jag förtjänade min ban, och jag vill inte försöka förmildra det jag gjorde genom några ursäkter eller förklaringar som skulle försöka minska mitt ansvar.
Det hela började en kväll när jag gick in på servern och kände mig extra frustrerad över min prestation i spelet. Jag hade haft en rad dåliga matcher och, istället för att ta ett steg tillbaka och reflektera över vad jag kunde göra för att förbättra mig, tog jag den enkla, men fullständigt felaktiga vägen: jag laddade ner och använde ett aimbot-program. Mitt beslut var impulsivt och ogenomtänkt, och jag insåg inte då vilka långsiktiga konsekvenser det skulle få för mig – både i spelet och i den gemenskap som jag brydde mig om.
Efter att ha använt aimbot för en kort tid, loggade jag av för kvällen, ovetande om vad som skulle hända härnäst. När jag vaknade nästa morgon och såg att jag hade blivit bannad, blev jag omedelbart överväldigad av skam och ångest. Jag förstod direkt att det var mina egna handlingar som hade lett till detta, och att det inte fanns någon att skylla på förutom mig själv. Jag insåg där och då att jag hade gjort ett stort misstag, och att det jag hade förlorat – min plats i Unive-gemenskapen – var något jag aldrig borde ha tagit för givet.
När jag nu reflekterar över vad som ledde fram till mitt felsteg, inser jag att det fanns flera punkter där jag kunde ha valt en annan väg och undvikit detta resultat. Om jag hade hanterat situationen på ett mer moget och ansvarsfullt sätt, hade jag aldrig hamnat här. Här är några av de specifika saker jag inser att jag kunde ha gjort annorlunda:
Hantera min frustration på ett bättre sätt: När jag kände mig frustrerad över min prestation i spelet, kunde jag ha tagit en paus istället för att ge efter för den negativa känslan. Att spela när man är upprörd leder ofta till dåliga beslut, och i mitt fall resulterade det i att jag gjorde något så dumt som att använda aimbot. Jag borde ha stängt ner spelet för en stund, lugnat ner mig och kommit tillbaka med ett klart huvud.
Acceptera mina begränsningar och arbeta för att förbättras naturligt: Istället för att fuska för att få ett snabbt och artificiellt försprång, kunde jag ha accepterat att jag hade en dålig dag och att min skicklighet inte var på den nivå jag ville att den skulle vara. Jag kunde ha tränat mer och tagit lärdom av mina misstag istället för att försöka ta en genväg. På så sätt hade jag kunnat bli en bättre spelare på riktigt, istället för att förlita mig på fusk som bara förvärrade min situation i längden.
Respektera serverns regler och värdet av fair play: Jag förstår nu att reglerna finns där av en anledning, och att deras syfte är att skydda den gemenskap och spelupplevelse som ni har byggt upp på Unive. Om jag hade reflekterat över detta innan jag använde aimbot, skulle jag ha förstått hur mycket jag förstörde – både för mig själv och för andra – genom att bryta mot dessa regler. Att hålla sig till reglerna är inte bara en fråga om att undvika straff, utan också om att respektera andra spelare och spelet i sig.
Jag inser nu till fullo hur allvarligt mitt misstag var. Att använda aimbot var ett klart brott mot Unives regler och gick emot de principer som ni som admins och communitymedlemmar har arbetat så hårt för att upprätthålla. Jag förstår att mitt agerande inte bara påverkar min egen spelupplevelse utan också förstör för andra spelare som förväntar sig en rättvis och balanserad miljö. Jag är djupt ångerfull över att jag svek den gemenskap som jag tidigare var stolt över att vara en del av.
Jag vet att det är lätt att säga att man ångrar sig, men jag hoppas att ni kan se att jag verkligen har reflekterat över mitt beteende och vad jag kunde ha gjort annorlunda. Detta var en viktig läxa för mig, och jag inser nu hur mycket jag har förstört genom att fatta ett dumt beslut i stundens hetta.

Jag ber er ödmjukt att överväga att ge mig en chans att rätta till mitt misstag. Jag förväntar mig inte att ni ska unbanna mig utan vidare, och jag är villig att acceptera vilken som helst form av straff eller restriktioner som ni anser lämpliga, om ni skulle överväga att låta mig återvända till servern. Jag inser att förtroende är något som måste återuppbyggas, och jag är redo att göra allt som krävs för att bevisa att jag har lärt mig av mitt misstag.
Om ni skulle besluta att ge mig en prövotid eller övervakning, så accepterar jag detta med full förståelse. Jag vill visa genom mina handlingar att jag är beredd att spela rättvist och respektera reglerna fullt ut. Jag har verkligen lärt mig hur destruktivt det är att använda fusk, och jag vill aldrig mer hamna i en situation där jag sätter min integritet och respekt för spelet på spel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att använda aimbot var ett impulsivt beslut som jag djupt ångrar. Jag insåg inte då hur mycket jag skulle förstöra för mig själv och för andra spelare genom att fuska. Jag har alltid uppskattat den gemenskap som Unive erbjuder, och jag känner nu att jag svikade inte bara mig själv utan även de andra spelarna som förlitar sig på att reglerna respekteras.

Sedan min bannlysning har jag haft tid att reflektera över mitt agerande och dess konsekvenser. Här är några av de viktigaste lärdomarna jag har dragit:

Jag har insett hur viktigt det är att spela på ett ärligt sätt. Fusk skapar en orättvis spelupplevelse för andra och förstör den gemenskap och glädje som kommer med att spela tillsammans. Det är inte bara spelet jag skadar; jag skadar också förtroendet mellan spelarna och administratörerna.

Jag har lärt mig att frustration och press är en del av spelande, men hur man hanterar dessa känslor är avgörande. Istället för att vända mig till fusk, borde jag ha sökt stöd från communityn eller tagit en paus för att lugna ner mig. Jag förstår nu att det finns hälsosamma sätt att hantera motgångar.

Jag har fått en djupare förståelse för hur ens handlingar påverkar andra. Genom att använda aimbot har jag inte bara förstört min egen spelupplevelse, utan också stört andras. Jag inser att alla förtjänar en rättvis chans att spela och njuta av spelet.

Jag ber er ödmjukt att överväga att ge mig en andra chans att bevisa att jag har lärt mig av detta misstag. Om ni beslutar att låta mig återvända till servern, är jag beredd att följa alla regler och villkor som ni anser nödvändiga. Jag vill återfå förtroendet och bli en positiv medlem av gemenskapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag skrev denna banöverklagan på temporär ban överklagan då det inte gick att skicka nån i permanent.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka