Accepterad sigmaboy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigmaboy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199064180621/

Ditt Hex-ID: 110000141cc678d

Vad är din discord tagg? monke123411

Vem var det som bannade dig? blacklist philip320 tror jag

Bild på banmeddelande: univeblacklist.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag gjorde ett superdumt val och dupade pengar på Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte vad som hände riktigt för det var så länge sedan allt detta hänt, men det jag minns är att jag dupade pengar på Unive och sedan blev jag bannd. fast nu var det typ ett halvår sedan det hände och jag har inte spelat fiveM sedan dess. jag kommer ihåt att min kompis blev bannad samtidigt som mig, fast han blev unbannad för snart 2 månader sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban jag förtjänade den bannen eftersom jag dupade, staffen gjorde ett bra jobb att banna mig. jag förstår till hundra procent varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den enda bannen jag minns var när jag började på unive för superlänge sedan då jag gick till piren och lootade en person som låg dör död och tog pengar av han sedan blev jag bannad, något mer kommer jag inte ihåg av det eftersom det var så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade helt enkelt kunnat låta bli att dupa på Unive och sturuntat i det eftersom jag visste vad jag gjorde och visste att jag kunde bli bannad. istället för att använda dupen så kunde jag ha hoppat in i support och rapportera den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag, jag har lärt mig att man ska följa reglerna och om man inte gör det så kan man få ett välldigt hårt straff som då gör att man inte kan spela på unive. jag har nu varit bannad så länge så jag vill spela FiveM igen nu efter superlångt tid då jag inteh ar spelat FiveM sedan jag blev bannad och jag vill gärna spela FiveM igen. men Unive är den enda bra servern just nu med mycket spelare som är inne och spelar. Jag hoppas att jag skulle kunna få en sista chans här på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Minsta mer från dig och du kommer inte tillbaka hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka