- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 2
Ditt discord namn: kermit1183
Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595
Vad för typ av beslut gäller det? 3dgr ban och alla indragna roller jag var test medlem
Vem/vilka tog beslutet? hsjanne,Toris och ngn mer vet inte vem
Varför tror du själv att beslutet togs? Tja, jag hade varit inne och rpat ett tag och vi jagade en kille från Vendetta som tidigare hade skjutit mot oss och hållt på mot oss vi skulle ta. Han körde in i en tunnel och då krockade vi. På min skärm var det typ en liten smäll, inte ens något märkvärt, så jag rpa inte på skador för det såg inte allvarligt ut. Men på hans skärm såg det ut som att bilen flög rakt in i honom, typ i huvudet. Han rpa inte heller på det, men sen hoppade han support ändå, säkert för att han blev sur. Jag blev bannad för powergaming. Staffen Raggarswin visade hans klipp och kollade på mitt också. Men jag tycker det är lite orättvist, för vi båda gjorde samma grej egentligen. På min skärm såg det inte ut som en stor grej alls. Har kvar mitt klipp om ni vill se. Sedan är det inte heller första gången vi stötter på den här killen han har skjutit framför polisen på oss fearrpat flera gånger osv
Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt, för vi krockade knappast på min skärm. Det såg ut som en liten touch, inget allvarligt, så jag visste inte riktigt vad jag skulle rpa på. Har ett klipp jag kan visa om det behövs. Tycker också det är lite BS hela grejen, för han fearrpa sönder. När jag hade skjutit ner honom och skulle kidnappa honom satt han bara och skrek "kn*llar din mamma" och "våldtar din morsa", helt oseriöst. Känns som både fearp och kanske powergaming från hans sida, men ändå blev det bara jag som fick åtgärd.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: fick se i support Raggarswin har det
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595
Vad för typ av beslut gäller det? 3dgr ban och alla indragna roller jag var test medlem
Vem/vilka tog beslutet? hsjanne,Toris och ngn mer vet inte vem
Varför tror du själv att beslutet togs? Tja, jag hade varit inne och rpat ett tag och vi jagade en kille från Vendetta som tidigare hade skjutit mot oss och hållt på mot oss vi skulle ta. Han körde in i en tunnel och då krockade vi. På min skärm var det typ en liten smäll, inte ens något märkvärt, så jag rpa inte på skador för det såg inte allvarligt ut. Men på hans skärm såg det ut som att bilen flög rakt in i honom, typ i huvudet. Han rpa inte heller på det, men sen hoppade han support ändå, säkert för att han blev sur. Jag blev bannad för powergaming. Staffen Raggarswin visade hans klipp och kollade på mitt också. Men jag tycker det är lite orättvist, för vi båda gjorde samma grej egentligen. På min skärm såg det inte ut som en stor grej alls. Har kvar mitt klipp om ni vill se. Sedan är det inte heller första gången vi stötter på den här killen han har skjutit framför polisen på oss fearrpat flera gånger osv
Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt, för vi krockade knappast på min skärm. Det såg ut som en liten touch, inget allvarligt, så jag visste inte riktigt vad jag skulle rpa på. Har ett klipp jag kan visa om det behövs. Tycker också det är lite BS hela grejen, för han fearrpa sönder. När jag hade skjutit ner honom och skulle kidnappa honom satt han bara och skrek "kn*llar din mamma" och "våldtar din morsa", helt oseriöst. Känns som både fearp och kanske powergaming från hans sida, men ändå blev det bara jag som fick åtgärd.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: fick se i support Raggarswin har det
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja