Accepterad Sightly | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sightly

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/s1ghtly/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elin

Vad är ditt discord namn? Sightly#7689

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 1995

Berätta om din karaktär. Molly Warg är en blyg tjej på 26 år som har pluggat inom djurvård, konst och foto som även är hennes största intressen.
Hon har vuxit upp i en mindre stad i Norrland, där hon ofta hade svårt att passa in på grund av sin tystlåtenhet och att hon är tillbakadragen. Nu när hon flyttat till en större stad då jobbmöjligheterna i hennes hemstad var för dåliga, har Molly insett vikten av att lära känna människor och att ha bra kontakter.
Molly är en empatisk och hjälpsam tjej som gärna håller sig till lagar och regler. Hon dömer ingen utan väljer sina vänner efter personlighet oavsett vilken bakgrund de har i livet.
Hon hänger med på de flesta äventyr och är väldigt spontan. Skog och fjäll är hennes favoritplats när hon behöver lugn och ro.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är ny med att rp'a, men jag tycker det är otroligt roligt och jag vill jättegärna fortsätta att utvecklas.
Unive verkar mycket mer seriös än de servrar jag testat innan, och just därför har jag valt att spela på Unive.
Med tiden när jag själv lärt mig hur allt funkar så vill jag kunna hjälpa nya att få en bra start också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli bättre på att rp'a och jag är helt säker på att jag skulle utvecklas bättre om jag kunde få t.ex. jobb inom sjukvården och få fler möjligheter. Jag vet att alla på servern är lika viktiga för att få en bra rp-upplevelse, och genom att vara whitelistad så blir det också enklare att spela bra rp.

Hur hittade du Unive? Blev nyfiken när jag såg att det var den mest populära på FiveM!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra att ha kul, och att ha kul själv med en seriös och bra rp.
Har redan fått flera bra vänner och fina minnen genom det, och vill gärna fortsätta att skapa fler, oavsett om det handlar om bilrace eller en campingtur i skogen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka