Accepterad Siggurt | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggurt

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? siggurt

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2004

Berätta om din karaktär. HARALD SVENNSON en gammal skåning som är född 00, han växte upp i hårda förhållanden. Pappan som var missbrukare som han har en del drag av idag. Mamman som knappt synts till eftersom hon lämnade HARALD och hans pappa för en annan. Min karaktär drog sig snabbt till kriminaliteten och MC klubbar där han hittade en gemenskap och även sin tjej Leah som han nu har startat en lycklig familj med. Min karaktär har svårt att sätta gränser och veta när det räcker, men då vet hans närhet om detta och hjälper honom i svåra situationer. Även om han är en raggare rakt igenom och värkar alldeles för tuff att prata med har han ett gott hjärta som vill hjälpa alla som han bryr sig om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag rp:at på Unive tidigare så har jag en viss erfarenhet. Jag har även en stark karaktär som det kan bli roliga scenarion med. Jag blir heller inte ledsen eller arg fall ett scenario inte går som jag vill utan jag gör mitt bästa för att alla ska ha roligt för stunden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innerbär att man ska spela så motpartnen också ska ha roligt, tänker vi polisen, jag blir stoppad då ska inte jag bara dra där ifrån eller skjuta för att jag ska vinna utan man ska låta polisen ha en chans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst. VDM innebär att man kör över folk och använder sitt fordon som ett vapen. FearRP är också en regel som innefattar att man inte värnar om sitt liv, ett exempel är om du är kidnappad och har ett vapen riktat mot dig men då väljer att springa.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har rpat i 4 år var av ca 2 år på unive sedan tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Finns egentligen inget mer att säga än att jag har erfarenhet av rp. Jag är villig att hjälpa fall jag ser någon som har det svårt i rp:et och skapa roliga scenarion för alla är det jag strävar efter!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka