Nekad SiggeSuris | Medlem ansökning (Sebb91)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SiggeSuris

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Norén

Vad är ditt discord namn? Hondaat, Noren

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 1989

Berätta om din karaktär. Växte upp i förorten utanför Liberty City, livet var problemfritt tills dess man gick sista åren på högstadiet och man hängde med grabbarna. Det hela började med lite festande på helgerna, man drack någon grogg och rökte en spliff eller två. Slagsmål mot gänget på andra sidan stan var vanligt förekommande. Därifrån gick det snabbt över till beckna lite sk*t, smuggla lite sk*t över gränserna och innan man visste ordet av så kastades det spanska ryttare på parkeringen utanför juveleraren.

Efter levt detta liv i över 10 år och man passerade 30 sträcket, så insåg jag ett liv med blicken över axeln var inget kul längre.
Nu lämnat Liberty city på jakt efter ett hederligt jobb i San Andreas. Då man hela livet gillat, och skruvat, bilar och hojar så vill jag eftersträva att bli mekaniker, få andras ögonstenar att se ut så bra som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare upplevelse för alla man kommer i kontakt med, social i RP:et och såklart följa serverns regler. Inte den mest erfarna RParen men jag lär mig fort här

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man får aldrig spela för sin egna vinst, båda partners måste ha kul och inte bara en sidan. T.ex om man gör ett rån så ska man inte använda en bil som går i 300kmh, blir man pistol hotat så spela lite rädd och undergiven

Hur hittade du Unive? Via en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka