Siggepigge
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198238978404/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten
Vad är ditt discord namn? 6ix10en#9236
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Anders Persson är min karaktär. Han är född år 1990. Han är född i skellefteå då hans pappa är skellefteanare. Han växte upp i stockholm och pratar då mest stockholmska, även om några ord är skellefteanska. Hans mamma jobbar på bank och hans pappa jobbar på mekonomen. Han har ett väldigt stort intresse för bilar och han har alltid velat jobba på någon typ av bilfirma. Hans pappa visade honom mycket om bilar när han var liten och det var därifrån hans bilintresse växte. Han har en lillasyster också. Hon är 17 år och hon är en känd youtuber. På youtube lägger hon upp smink videos men det tycker inte anders är så jättemycket. Anders har ingen flickvän i nuläget men han vill gärna skaffa en flickvän. Han är nyflyttad till staden där han hoppas att han kan få en ny start på livet då han inte riktigt gillade hans vänner som var i stockholm. Hans vänner i stockholm var grova alkoholister och han vill inte hålla på med sånt på sin fritid. Men här i denna stad hoppas han på att få mycket bättre, roligare och även snällare vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar verkligen roleplay på denna server. Jag började nyligen spela och vill gärna spela mer på det och skaffa ett riktigt medlemsjobb. Jag kollar på många personer som streamar unive och det verkar riktigt kul att ha ett riktigt jobb. Just jag ska bli medlem för att jag kommer bidra med väldigt bra rp och jag kommer höja rp nivån på servern. Om ni tar in mig så kommer jag se till att många roliga och intressanta scenarion skapas så att hela servern blir roligare att spela på
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många vänner som spelar det och jag tycker att det ser ut som en seriös och rolig roleplay som jag verkligen skulle vilja vara en del av.
Hur hittade du Unive? Genom vänner och en speciell twitch streamer. Hans namn på twitch är Drobz1
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha väldigt kul och utveckla både nivån på mitt egna rpande och även höja rp nivån på servern generellt så den kan bli ännu större än vad den redan är.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och bilda minnen på servern och skaffa onlinevänner. Jag vill även lyckas höja rp nivån på hela servern så att den blir roligare för alla att spela på.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar inte på någon annan server, då jag tycker att detta är den bästa.
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten
Vad är ditt discord namn? 6ix10en#9236
Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Anders Persson är min karaktär. Han är född år 1990. Han är född i skellefteå då hans pappa är skellefteanare. Han växte upp i stockholm och pratar då mest stockholmska, även om några ord är skellefteanska. Hans mamma jobbar på bank och hans pappa jobbar på mekonomen. Han har ett väldigt stort intresse för bilar och han har alltid velat jobba på någon typ av bilfirma. Hans pappa visade honom mycket om bilar när han var liten och det var därifrån hans bilintresse växte. Han har en lillasyster också. Hon är 17 år och hon är en känd youtuber. På youtube lägger hon upp smink videos men det tycker inte anders är så jättemycket. Anders har ingen flickvän i nuläget men han vill gärna skaffa en flickvän. Han är nyflyttad till staden där han hoppas att han kan få en ny start på livet då han inte riktigt gillade hans vänner som var i stockholm. Hans vänner i stockholm var grova alkoholister och han vill inte hålla på med sånt på sin fritid. Men här i denna stad hoppas han på att få mycket bättre, roligare och även snällare vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar verkligen roleplay på denna server. Jag började nyligen spela och vill gärna spela mer på det och skaffa ett riktigt medlemsjobb. Jag kollar på många personer som streamar unive och det verkar riktigt kul att ha ett riktigt jobb. Just jag ska bli medlem för att jag kommer bidra med väldigt bra rp och jag kommer höja rp nivån på servern. Om ni tar in mig så kommer jag se till att många roliga och intressanta scenarion skapas så att hela servern blir roligare att spela på
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många vänner som spelar det och jag tycker att det ser ut som en seriös och rolig roleplay som jag verkligen skulle vilja vara en del av.
Hur hittade du Unive? Genom vänner och en speciell twitch streamer. Hans namn på twitch är Drobz1
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha väldigt kul och utveckla både nivån på mitt egna rpande och även höja rp nivån på servern generellt så den kan bli ännu större än vad den redan är.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och bilda minnen på servern och skaffa onlinevänner. Jag vill även lyckas höja rp nivån på hela servern så att den blir roligare för alla att spela på.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar inte på någon annan server, då jag tycker att detta är den bästa.