Ej Antagen siggepigge. | Chef-jobb ansökan [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 💫Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? sixten

Vad heter du på discord? siggepigge.

Ange ditt födelsedatum: 25 Juli 2008

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive i några år ungefär två

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har stor erfarenhet inom både Galaxy och Skyclub, där jag tidigare varit biträdande chef på Skyclub under en period. Jag valde att säga upp mig efter en månad på grund av tidsbrist, men nu har jag den tid och det engagemang som krävs för att ta mig an rollen som chef fullt ut. Jag har djup kunskap om hur verksamheten fungerar på både Galaxy och Skyclub och vet hur man arbetar strukturerat, effektivt och professionellt i en chefsroll. Jag har full koll på hur F6-menyn hanteras och kan agera korrekt och ansvarsfullt i svåra situationer där tydligt ledarskap krävs. Utöver min erfarenhet från Galaxy och Skyclub har jag även varit chef och biträdande chef på andra arbetsplatser, vilket har gett mig en bred förståelse för ledarskap och hur man driver ett team framåt. Jag är van vid att ta beslut, hålla ordning och säkerställa att arbetet sköts seriöst och rättvist. Med min erfarenhet, kunskap och nuvarande tid och motivation anser jag mig vara en stark kandidat för att axla rollen som chef på Galaxy och Skyclub.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner för Galaxy är att utveckla verksamheten och skapa en arbetsplats där professionalism, engagemang och trivsel står i fokus. Jag vill bygga ett starkt och pålitligt team genom att rekrytera kompetenta och ansvarsfulla medarbetare som verkligen passar för rollen och kan representera Galaxy på bästa möjliga sätt. Min ambition är att se till att de som anställs inte bara har rätt kunskap och erfarenhet, utan också rätt attityd och samarbetsförmåga. För mig handlar ett framgångsrikt team om mer än bara att fylla positioner – det handlar om att hitta personer som kan bidra positivt till både arbetsmiljön och verksamhetens utveckling. Jag har redan en biträdande chef som är redo att kliva in och stötta mig i det dagliga arbetet. Tillsammans kommer vi att fokusera på att skapa en arbetsplats där tydlig kommunikation, rättvisa beslut och en positiv arbetskultur är grundpelarna. Mitt mål är att Galaxy ska bli en av de mest välorganiserade och respekterade verksamheterna, där både medarbetare och kunder känner sig välkomna och respekterade.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, självklart har jag den tid som krävs för att bli chef på Galaxy, och jag kommer att vara aktiv runt 5 timmar per dag i min roll som chef där.

Har du läst våra Regler? ja

Nekad.

Anledning:
Du är för nuvarande en röd spelare och blev senast p-bannad i november. Detta är ingenting vi kan acceptera en spelare att ha om de ska ansöka till chef.

Du är välkommen att ansöka igen när du förbättrar din banhistorik.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka