Inaktuell siggepigge. | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Ditt discord namn: siggepigge.

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad för typ av beslut gäller det? Ban från alla unive relaterade discords

Vem/vilka tog beslutet? jag vet inte titta gransknings loggen

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fattar verkligen inte vad som händer. Jag blev bannad från Unives Discord utan någon som helst förklaring, och det känns helt random. Jag har inte begått några regelbrott alls sedan jag blev unbannad, så vad är grejen? Jag har verkligen försökt sköta mig och hålla allt cleant, men ändå händer det här. Om jag nu har gjort något fel, kan man väl åtminstone få veta vad det handlar om? Det känns bara sjukt orättvist att bli bannad utan någon info, särskilt när jag verkligen har lagt ner tid på att förbättra mig och följa reglerna. Just nu känns det mest som att jag blir bannad bara för att.

Hur är beslutet felaktigt? Det här är ju helt sjukt. Jag kom precis tillbaka från en permanent ban och har verkligen skärpt mig. Jag har inte gjort några regelbrott alls på servern, men ändå blir jag bannad från Discord nu? Jag fattar verkligen inte vad som händer. Känns som jag bara blir straffad för sakens skull. Jag har lagt så mycket energi på att hålla allt cleant och följa reglerna. Om det finns en anledning till varför jag blev bannad från Unives Discord, så hade det varit nice att få veta vad jag gjort fel. Annars känns det bara orättvist och helt random. Jag försöker bidra till gemenskapen och göra rätt, men det här gör det ju rätt svårt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det finns inget bevis för jag inte har gjort något fel. jag har inte heller blivit meddelad om något eller fått anledning förklarad för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka