Accepterad siggepigge. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad är din discord tagg? grevennmrun0

Vem var det som bannade dig? Sydow

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-19 171751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att Sydow valde att banna mig för att jag sköt med ett gäng/Grove Street Familes när jag var med Morezzi och inte GSF inte var med i jag var igår med i Morezzi och sköt och hjälpte GSF Grove Street Familes under en skotttlossning igår och så var jag den första som sköt det är då suntförnuft för att jag skjuter med ett gäng jag inte är med i jag var vid GRove street familes för att köpa vapen och fick en chans att visa att jag var värdig att gå med GSF genom att skjuta deras fiende Los zetas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. makavelli skrev i OOC bra jobbat och jag låg död ingame och fick en tagg av makavelli i dc efter jag hade blivit nerskjuten av en kille som jag hade startat en skottlossning mot jag hade varit död i ungefär 25minuter och under dom 25 minuterna hade jag blivit indragen i support och diskuterat vad som hade hänt dom tidigare 10 minuterna ingame staffsen deffade mig två gånger innan dom kom fram till en lösning som blev ban och två krim varningar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var fel av mig jag kunde försökt pratat mer innan jag sköt han men det är lätt att vara efterklok nu när jag tänker efter men inget som jag kan ändra på nu men jag kan lova att jag inte kommer göra det igen då det var jävligt dumt att jag sköt från första början detta kommer inte hända igen oavsett era staffs beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och tagit lärdom från dom bannsen till exempel blev jag bannad för Bugg abuse,RDM för några månader sedan då jag hade dubbel hoppat på en cykel och blev bannad för det. jag har tagit detta som en läxa och varje gång någon annan eller jag pratar om cykel så tänker jag på att inte upprepa och göra om det misstaget som jag gjorde då för att undvika att bli bannad och göra Unive till en bättre server. Många av mina banns är dubbla och väldigt gamla bans från när jag var icke medlem såklart man ska följa reglerna som icke medlem med men det är svårt när man är ny. Jag står dock upp för att jag har gjort fel förut och det är inget jag kan ändra på nu det är lätt att vara efterklok.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjutit först och låtit dom andra börja skottlossningne och inte varit delaktig i den eller bara åkt därifran istället och struntat i att ens vara med GSF och hänga med dom och köpa vapen från dom med och inte gå med i dom då för att jag inte var med dom eftersom jag inte varit med dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara den som sjuter först om jag inte är med i gänget.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka