Nekad siggepigge. | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: 11000013efa1595 (Hex)

Vad är din discord tagg? siggepigge.

Vem var det som bannade dig? d.m5an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-03 152130.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs bannade mig för att ja Power gamade och inte rpade tilräckligt mycket på skadorna efter att en bil hade krockat in i mig jag rpade med /me blöder yr fast borde ha rpat /me svimmat eller åkt in till sjukan då jag hade fått en bil i huvet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i support samtal i discord med De.M5an där vi diskuterade vad som hade hänt och vad åtgärderna skulle bli samt vad jag hade gjort fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej bannen var ej felaktig och jag förstår varför du valde att banna mig för powergaming och tycker det var rätt beslut det jag gjorde var fel och det stred mot powergaming.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några tidigare bans tex VDM,Suntförnuft ja dessa regelbrott har ej upprepats några mer gånger efter jag har blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra mycket annorlunda men det jag hade gjort annorlunda om jag kunde ändra en sak hade det nog varit att jag inte rpade tillräckligt mycket på skador istället för att bara göra /me blöder yr borde jag gjort /sme svimmat och tänkt realistiskt att blir du träffad av en bil i huvet irl så får man grövre skador än att bli yr och blöda lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och det kommer inte hända igen oavsett om du väljer att unbanna eller att jag får behålla bannen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka