Nekad siggepigge. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siggepigge.

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: 11000013efa1595 (Hex)

Vad är din discord tagg? siggepigge.

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-25 172711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
jag tror att Ludde valde att banna mig för att skrek "Grove Street Families do the scoring" när jag sprang över några killar vi hade dödat under en setup som vi gjorde med Triadderna som vi just nu krigar emot dom och deras allians "GSF do the scoring betyder att GSF är dom som får ner sina fiender. Det var då jag prata med döda kroppar dom som vi hade skjutit ner under setupen innan vi åkte iväg från platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Jag hade precis innan jag blev bannad blivit indragen i support av Ludde som hade kallat mig till att hoppa support väntrum där vi hade diskuterad vad jag gjorde och där jag fick veta vad jag skulle få för åtgärder och då fick jag förklara mig själv 30 sekunder efter när jag hade lämnat support samtalet blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Nej bannen var inte felaktig utan den var helt rätt och jag förstår exakt varför du valde att banna mig men jag tycker jag förtjänar en ny chans och oavsett om du väljer att ge mig en ny chans eller inte kommer detta inte hända igen då jag förstår allvaret i det och hur jävla kass rp nivå som jag hade när jag gjorde detta jag lovar att det inte kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Jag har blivit bannad tidigare och tagit lärdom från dom bannsen till exempel blev jag bannad för Bugg abuse för några månader sedan då jag hade dubbel hoppat på en cykel och blev bannad för det. jag har tagit detta som en läxa och varje gång någon annan eller jag pratar om cykel så tänker jag på att inte upprepa och göra om det misstaget som jag gjorde då för att undvika att bli bannad och göra Unive till en bättre server. Många av mina banns är dubbla och väldigt gamla bans från när jag var icke medlem såklart man ska följa reglerna som icke medlem med men det är svårt när man är ny. Jag står dock upp för att jag har gjort fel förut och det är inget jag kan ändra på nu det är lätt att vara efterklok.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det finns mycket jag hade kunnat göra som sagt i support kommer detta inte hända igen jag kunde Till exempel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata med döda kroppar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka