Nekad Siggeloqvist | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sxgg_

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/_sxgg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Loqvist

Vad är ditt discord namn? _sxgg#0009

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2008

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Isak Loqvist är 21 år gammal och föddes 2000-05-06. Hans pappa tog alltig droger, alchol och var väldigt sträng. Isaks mamma dog så de var bara jag och min pappa. Isak hade inte skola då och då för han var rädd och blev mobbade väldigt mycket. Isak älskar bilar och motorer han har gjort de ändas till att han var liten. Isak kan bli lite sårad och sånt för han har ingen familj. Isak jobbar som Reporter men samtannat som en Bodyguard åt en kille. Isak har ju några vänner och han älskar att festa med pollare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer ge roliga scenarios och jag vill kunna utveckla min RP på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad för att den är mer seriös och den är en av sveriges största server. Också kollar jag på många streamers.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av pollare och twitch streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är ju att de ska vara blandannat roliga och spännande scener. Sen vill jag också utveckla min rp nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att jag vill bli kriminel antingen och bli en riktig bra medborgare och sprida glädje.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har testat andra servrar men dom gillade jag inte riktigt sen när jag såg Unive så har jag börjat gilla servern.

Senast ändrad:
Tillbaka