Accepterad SiggeLamm | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SiggeLamm

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: SiggeLamm

Vad är din steam profil länk? siggos05

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Johansson

Vad är ditt discord namn? SiggeLamm#2906

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2005

Berätta om din karaktär. Hej!
Min karaktär heter Pelle Paltnacke och är 30 år. Ska man berätta om hans känslor så skulle jag säga att han är en väldigt ödmjuk person som brinner för att personer ska må bra psykiskt, men när det väl gäller så kan han sätta den hårda sidan till och bli riktigt arg. Han har också lätt att visa känslor inför alla och det är en fördel som han kommer att ha med sig hela livet. De aktiva intressena han har är att fiska och meka med bilar då han älskar gammla bilar. Men han är också väldigt intresserad av historia och särskilt militär och polis historia. Så han kan en del om just dessa två yrken. Han bakgrund har väl varit så normal den här kunnat blivit, han har 2 syskon och mamma och pappa. Nuförtiden så här han en fru och 2 barn. Han jobbar också som polis i en annan region.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad på denna server för att jag kan RP:a väldigt bra som många olika karaktärer men främst som polis då jag kört det mest. Sen tycker jag att denna server verkade bra och då tänkte jag att varför inte testa den. Såklart så kommer jag också bidra med seriöst RP och så. Men jag har ju också en kompis som kör på denna server och han heter slayer och därmed så vill jag ju såklart köra med han och bara göra servern bättre med det vi/Jag kan bidra med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det mesta står nog i texten ovan men jag kan ju säga som så att jag tyckte den verkade bra och ville testa på denna server.

Hur många timmar har du på FiveM? 280

Hur hittade du Multistaden? Det var min kompis slayer budy som tipsade om den här servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad. Dock så har man ju gjort fel någon gång men då är det bara att lyssna, göra om och göra rätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en server som inte är så aktiv som heter The Lost City RP där är jag också rikspolischef.

Godkänd! ;) Välkommen!
Låser&arkiverar

Med vänlig hälsning, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka