Nekad siggeglavo | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bizzy

Icke Medlem
Meddelanden
238
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121275282

Vad är ditt namn i verkligheten? ja heter sigge i verkligheten

Vad är ditt discord namn? sippe#3044

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. jag heter stefan luven och jag är 24 år jag är väldigt glad kille som är 160cm lång har kort hår.mina föreldrar dog när jag va liten sedan fick jag en foster familj och jag vet inte vad min släktingar bor eller ens om dom lever . jag har stort intresse inom bilar och motorcyklar jag gillar att köra bil och att träna och prata med folk på servern och leva ett bra liv .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är snäll gillar att prata med folk på servern och jag vill ha nya job och kunna hjälpa folk på servern tillexempel/sjuksjöterska,bilmekaniker,och polis såklart.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många snälla snubbar och alla är snälla och det är en väldigt rolig server det finns mycket att göra man blir aldrig uttråkad.

Hur hittade du Unive? min kompis sebastian och casper gjorde så att jag hittade unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli rik och ha ett bra job och kunna hjälpa folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha ett bra job och många nya vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja några

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka