Nekad SiggeEd | Medlem ansökning [reapt_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Vad är ditt discord namn? Siggeed#3151

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jens Von Anka född 1989 06/22 han är uppvuxen i en rik familj med en bror. Som små barn fick de två allting de pekade på och ville ha som tex jetskis och allt möjligt lego. åren gick Jens blev äldre och när han blev 18 år meddelade familjen att de aldrig kommer ge han pengar igen Jens blev alltså utkastad med sin bror. Jens bror har tänkt att flytta in i staden ( så att en av mina vänner kan spela han detta kan leda till många roliga scenarion tror jag) Jens har kvar det snobbiga i sig och tänker hela tiden att han är stenrik och har allt men egentligen har han ingenting han är väldigt social som tex att han ofta går till fina bilar och budar på de med sina små mynt. mina planer med Jens är att han kommer vara en improviserande person på grund av att han inte har några föräldrar som kan visa han rätt riktning Jens kommer testa alla möjliga livsstilar tills han hittar den perfekta för honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att göra rp roligare och en högre nivå på grund av att det är en öppen server så finns det några få som bara leker runt och mitt mål är att när dom ser min rp ska de bli intresserade av rp och försöka bli bättre på rp själva.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? På grund av att det är en öppen server kan alla möjliga personer joina och med detta finns det hur många olika karaktärer som skiljer sig åt och varje ny person du träffar har en rolig barkund att lyssna på.

Hur hittade du Unive? Min kompis såg en tik tokare som spelade på servern och ville testa och då hängde jag med

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig av andra spelare och ta tips hur dom spelar för att bli bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att aldrig bryta regler igen och inspirera folk att bli bättre RP are och även så jag blir bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har testat spela på en annan server men spelar inte där längre.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top