Accepterad SiggeEd | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Vad är ditt discord namn? Siggeed#3151

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jens Von Anka är runt 30 år gamla han är född i Tyskland med sina föräldrar han hade en bra uppväxt där han fick allt han pekade på. Jens hade en dröm hela sin uppväxt att bli Polis chef han kom en lång väg på detta där han började plugga till polis men när han fyllde 22 år så lämnade hans föräldrar honom och lät Jens leva på sina egna pengar allt gick rakt ner då. Jens började hänga med mystiska människor och ta droger han försökte ta kontakt men hans föräldrar ville inte ha honom mer efter allt missbruk. Jens blev rasande och gjorde allt som hans föräldrar inte ville han skulle göra som Tex att gå med i ett gäng och massa kriminella handlingar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag är en bra rpa are enligt mig jag har över 300 timmar på unive jag har vart med i många långa och bra scenarion där jag lärt mig väldigt mycket. Sedan vill jag spela på serven pga av att det är en server där lall inte tolereras och du kan verkligen visa hur bra du är på att rpa med massa sköna människor som spelar på serven. Jag är samt en mogen person som kan alla regler även om jag tyvärr råkade bli bannad för ett tag sen där det blev ett stort missförstånd.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som mest gör mig intresserat av Unive skulle vara alla jobb man kan få/och alla chanser man har i servern. Jag är också intresserat i Unive för att fö möjligheten att joina ett gäng. Det finns trevliga mäniskor på Unive men också otrevliga människor och det är lätt att skaffa vänner på serven och det tycker jag att det är bra med Unive.och vänner och jag tycker det är

Hur hittade du Unive? Jag hade en vän som hittade denna server och fastnade vid den direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Höja min rp nivå samt kunna vara med och göra stora scenarion. Sedan vill jag kanske bli krim eller polis beroende lite hur jag vill rp. jag har scenarion i huvudet om hur jag vill göra detta om jag Tex blir polis eller krin.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara väldigt aktiv och kunna visa servern att jag är en bra rp are samt att hjälpa andra att höja sin rp nivå och kanske i framtiden försöka bli server vakt eller något annat som kan hjälpa servern att expanderas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka