Nekad SiggeEd | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Vad är ditt discord namn? Siggeed#3151

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Jens Von Anka är runt 30 år gamla han är född i Tyskland med sina föräldrar han hade en bra uppväxt där han fick allt han pekade på. Jens hade en dröm hela sin uppväxt att bli Polis chef han kom en lång väg på detta där han började plugga till polis men när han fyllde 22 år så lämnade hans föräldrar honom och lät Jens leva på sina egna pengar allt gick rakt ner då. Jens började hänga med mystiska människor och ta droger han försökte ta kontakt men hans föräldrar ville inte ha honom mer efter allt missbruk. Jens blev rasande och gjorde allt som hans föräldrar inte ville han skulle göra som Tex att gå med i ett gäng och massa kriminella handlingar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? PGA att det är den mest aktiva svenska serven som finns det finns sköna människor att snacka med och skapa roliga scenarion. jag tycker samt att Unive har det extra med massa bra scripts och annat.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? På grund av att det är en öppen server kan alla möjliga personer joina och med detta finns det hur många olika karaktärer som skiljer sig åt och varje ny person du träffar har en rolig barkund att lyssna på. Samt att servern har ett bra och stort staff team som hjälper en om man frågar eller annat.

Hur hittade du Unive? Min kompis såg en tik tokare som spelade på servern och ville testa och då hängde jag med

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga en karaktär som skapar bra scenarion. Jens har redan många vänner i staden som han ska lära känna bättre. jag vill även ha kul såklart när jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra rp samt att hjälpa folk att höja sin rp nivå och att min karaktär ska hjälpa till att skapa bra och långa scenarion som personer kommer komma ihåg.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka