Accepterad SiggeEd | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Vad är ditt discord namn? Siggeed#3151

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Von Anka han är en sprallig, glad, positiv och glädjespridande person. Han föddes i Stockholm men han hade föräldrar med utländskt ursprung. Båda Mamma och Pappa var från Tyskland. Under Jens barndom så hade han det bra, han hade många vänner han hade även en bra relation med familjen. Och han hade allmänt bra under sin barndom.

Jens gick ut grundskolan med bra betyg eftersom han hade stora mål i framtiden. Nämligen chef på karolinska sjukhuset i Stockholm. Men ju mer tiden gick under gymnasiet blev hans vardag lite svajigare. Han tappade relationen med sin familj. En vanlig dag kunde se extremt jobbig ut för Jens helt plötsligt. Han kunde komma hem och ha arga och stränga bråk med sina föräldrar. Det slutade alltid med att han satt och spela. En av Jens stora intressen, påtal om intressen så har Jens stora intressen som han lever för T.ex. Att fiska, spela dator och vara med kompisar. Man får ju såklart inte glömma hans stora engagemang med framtid och jobb.

Efter 6 månader av konstant bråk så bestämde sig Jens för att lämna sin familj och leva på egen hand, Nått som Jens tog förgivet att han kunde. Men desto längre in i vuxenlivet märkte han att han hade tappat greppet och inte klarade Jobb, bostad, räkningar osv. det gjorde att Jens blev svårt deprimerad och kände inte sig alls lika engagerad i sin framtid.
Det sluta med han han höll sig vid liv genom att supa bort alla pengar och alla drömmar.

Det sluta med att han börja hänga med fel umgänge. Folk som gjorde alldeles för kriminella saker, såsom mord, våldtäkter, rån, narkotikasmuggel.
Och Jens kände sig inte rätt placerad där. Han ville börja om, allt från start. Så han bestämde en flygbiljett till Unive. En väldigt fin och skötsam stad enligt Jens. Där han ska återta sin dröm mot sjukhus chef

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att det är en stor gemenskap och att man har väldigt kul med gruppen. Jag skulle även passa bra in på Unive eftersom jag tycker RP är väldigt kul och det har ju Unive lyckats bra med. Och att man lär känna många personer och det är en seriös server, så jag har höga förhoppningar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag har hört mycket bra om den servern och den är väldigt populär just nu. Och har hört att det är bra RP och det är det jag är ute efter

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som rekommenderade Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra till en bättre server och ett bättre RP. genom att hålla servern färsk. Och även utveckla till ett bättre rollspel så man kan föregå med ett gott exempel. Jag vill kunna komma in på servern och känna mig trygg med mina kompisar och bilda en bra gemenskap

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med utveckling och nya idéer att lyfta servern ännu mer. Jag vill kunna ha ett högt uppsatt yrke och öka RPandet och att kunna känna sig trygg med gemenskapen. Även kunna ha kul tillsammans och få servern glad och positiv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället men har varit det innan
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top