Nekad SiggeEd | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Siggeed

Icke Medlem
Meddelanden
831
Reaction score
70
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365986212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Edström

Vad är ditt discord namn? Siggeed#3151

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jens Von Anka och är född 1989. Han är uppvuxen i en rik familj med sin bror där dom var väldigt bortskämda. Dom fick i princip allt dom pekade på från himmel till jord. Problemet var att det resulterade i att han inte fick nån respekt för pengar. Åren gick och Jens fyllde 18 år. När han fyllde 18 så kastade hans föräldrar ut han och sa att han får klara sig själv. Problemet var att Jens inte hade nån som helst självinsikt. Han var fattig levde på bidrag och fick knappt ekonomin att gå ihop. Men ändå så levde han som han gjorde när han bodde hemma hos sin föräldrar. Han festade nästan varje helg. Och skulle impa på brudar. Men folk skrattade bara åt han när han kom i samma kläder varje helg och i sin sunkiga Volvo. Han har nu blivit en clown för folk. Detta har fått han att inse att han inte är störst bäst och vackrast. Så han har nu tagit sig i kragen och vill ut i arbetslivet. Han vill bli en vanlig medborgare med en stabil inkomst och ett jobb. När Jens har börjat tänka på hur han vill leva sitt liv kom polis upp han vill kunna få folk att inte göra som han gjorde utan ta vara på sin ungdom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det verkar va en väldigt bra server och och vill ha mer jobb möjligheter och vill utveckla min rp och det känns som en bra första server att utveckla sin RP på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En av mina kompisar blev just medlem på unive och tillsammans tror jag vi kan ha bra och roligt rp med andra. Sedan även att hitta nya vänner jag kan snacka med och hjälpa mig att utveckla min rp

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsa mig om Fivem och jag gick in och då hade jag hört talas om unive och därför blev det min nummer 1 server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att är att ha kul med vänner och andra som redan är på servern.
va så seriös med mitt RP och utveckla min RP så göra nytta till servern. och uppnå min karaktärs drömmar och utforska världen och nya jobb och möjligheter i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli en bra polis som är seriös med sitt jobb och utveckla mitt RP så jag kan delta i stora scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara på unive
 
Du behöver inte utveckla din karaktärs beskrivning dock
 
Tillbaka
Top